maandag 30 april 2012

Eerste berichtje

Hallo allemaal,

Mijn allereerste berichtje in blogland....
Via Mirjam, mijn dochter, ben ik bekend geraakt met het bloggen. Ik vind het zo leuk dat ik nu ook mijn eigen blog ben begonnen.
Best wel heel spannend vind ik dit, hoe het er uit komt te zien.
Daar zal ik snel achter komen nu....

Ik geniet enorm van al jullie prachtige foto´s en verhalen en wil proberen ook mijn foto´s en ervaringen te delen.

Nog geen foto deze keer, eerst maar een zien hoe dit allemaal werkt.
Een volgend berichtje volgt snel.

Groetjes,
Riet


 

42 opmerkingen:

  1. Hallo mam,
    Nou, laat ik dan zeggen; Heel veel plezier in blogland. Schrijf maar lekker wat leuke berichtjes en zet er maar heel mooie foto's in. Ik heb er al genoeg bij u gezien die heel leuk zijn voor uw blog..
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. http://fuchsiaantje.blogspot.com/2012/04/eerste-berichtje.html#comment-formmaandag, mei 07, 2012

      Lieve allemaal, ik sta verbaast zoveel reactie`s ik heb gekregen over mijn nieuwe blog, geweldig. Ik wil jullie allemaal bedanken hiervoor, en zal mijn best doen om er wat van te maken, maar met wat hulp van Mirjam moet het mij toch ook lukken? Ik volgde jullie blogs al maar nu helemaal en ook reactie`s er op. Ik ga er deze week een nieuw stukje er op zetten met wat foto`s er bij als het lukt, ben ook benieuwd wat het word. Groetjes van mij, Riet Romijn.

      Verwijderen
  2. Ha oma!
    Welkom in blogland! :-)
    Veel plezier! Ik zal uw blog in de gaten houden!
    Liefs,
    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Riet,
    Ik ben ook een blogvriendin van Mirjam en ik vind het ontzettend leuk dat u nog een blog gaat beginnen!
    U houdt van bloemen, speciaal fuchsia's, dan zijn wij twee handen op een buik. Ik houd ook ontzettend veel van bloemen. En ze staan dus ook regelmatig op mijn blog.
    Nou, u begrijpt het wel, ik ga een enthousiaste volger van u worden!
    Heel veel succes!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Ma,

    Leuk dat u ook een blog bent begonnen.
    Ik zal 'm in de gaten houden.

    Groeten Pieter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes Riet! Ik ben dol op bloemen en ga dus vast en zeker nog eens langs komen, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom in blogland! Ik wens je veel succes met alles maar met een beetje hulp van je dochter gaat het vast lukken. Je eerste post staat er nu op dus de rest gaat ook goed komen hoor.
    fijn weekend,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig!
    Welkom in blogland.
    En je eerste post staat al. Pas maar op als je doorkrijgt wat er allemaal mogelijk is.
    Gezellig dat je er bent.
    Fijn weekend.
    Groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Welkom in blogland, Riet. Pas op, het is erg verslavend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, verificatiecodes. Daar ben ik allergisch voor. Ik adviseer om dit uit te zetten, want er zijn meer mensen die er een hekel aan hebben. Het zou toch jammer zijn als mensen daarom afhaken?

      Verwijderen
  9. Hallo Riet,

    Kwam via je lieve dochter Mirjam hier terecht,
    wat leuk dat moeders nu ook een blog begonnen is.

    Hartelijk welkom in blogland en ik ga je met veel interesse volgen!!

    Succes Riet en ik hoop dat je veel plezier mag beleven aan het bloggen!!

    Neem ook gerust een kijkje in mijn Hoorn Des Overvloeds,
    je bent van harte welkom:-)

    Fijn weekeind en lieve groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Via Mirjam kom ik ook hier bij jou terecht Riet, wat ontzettend leuk dat je er zo van geniet om te kijken en nu zelfs te starten met een blog.
    Ik ben erg benieuwd naar al je mooie posten die wellicht zullen komen.
    Je bent welkom op mijn blog, eefiesday, als je tijd hebt:)

    Een lieve groet en alvast een mooi weekend,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi hoi ben via u dochter op u blog gekomen ,ooo dat klinkt wel heel erg hahahah opvoeding he, maar laten we maar Riet en Rosita zeggen .... Heet je Welkom in blogland en wil je heel veel plezier wensen,natuurlijk gelijk volger geworden want wil je posten niet missen en ben benieuwd wat er komen gaat ...voor nu wens ik je heel veel plezier en een heel fijn weekend lieve groet Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kwam hier ook via Mirjam terecht, welkom in blogland! Alvast een fijn weekend toegewenst en natuurlijk veel blogplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellig hoor....welkom in blogland...zo moeder zo dochter!!!!!
    Ik wens je veel blog plezier....ik vind het ook geweldig!!!
    Fijn weekend & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou wat leuk zeg, zo in de voetsporen van je dochter treden! Heel veel plezier hier in Blogland hoor en tot schrijfs! Ik word je tiende volger!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Welkom Riet! Je snapt dat je er nu een verslaving bij hebt he ;)!
    Die dochters...ze blijven leuk ;)

    GRoetjes en veel blogplezier!

    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hallo Riet, ook ik kom hier via Mirjam en wat ontzettend leuk dat moeder en dochter nu allebei een blog hebben!
    ik ben ook gek op bloemen en ben heel benieuwd naar wat je ons laat zien, ik ga je graag volgen!

    veel blogplezier en een fijn weekend,
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte succes Riet ,wat leuk dat je dit aandurfd het is een leuke hobby en bovenal een hobby die je gewoon thuis kan doen en wanneer je wilt dus geniet er van ...zo leuk ook voor Mirjam en de kleinkinderen ..je bent een moderne oma hoor ..veel succes en een fijn weekend ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Welkom in Blogland. Natuurlijk ook via Mirjam hier binnengerold en ben net je 13e !!! volger geworden.
    Veel succes en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Riet,welkom in bloggertjesland,via je dochter hier beland en ga graag je avonturen volgen,succes en een fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gezellige drukte is het hier al :))
    Ook ik kom via Mirjam hier even kijken én natuurlijk wens ik je heel veel blogplezier!!
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Welkom in blogland en veel plezier enne... vergeet het huishouden niet he door al het bloggen. haha groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk dat je ook besmet bent geraakt met het Blogvirus. Het begin is even aftasten, maar daarna gaat alles vanzelf.
    Ik ga je volgen hoor!

    Hartelijke groet, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een knallende start van je blog is dit. Ik ben dan wel maar de zoveelste in de rij maar 't is misschien wel je eerste reactie van over de grens ;-)
    Groetjes en veel blogplezier.
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je dochter is al heel bekend in blogland wat leuk dat je nu ook aan het bloggen bent. Ik ga je volgen hoor.
    Fijn weekend en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ha ha, wat leuk , Je naam is Riet lees ik hierboven ergens.
    En kom je ook uit het mooie Brabantse land?
    Ik ben erg benieuwd naar je volgende postjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo moeder van Mirjam! Van harte welkom in Blogland! Ik hoop dat u hier heel veel plezier zult beleven, maarre... het is wel verslavend hoor!
    Goetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Welkom in blogland moeder van Mirjam :-)
    Veel succes met alles "uitvogelen"
    en natuurlijk kom ik hier een oogje in het zeil houden.
    Een volger erbij ...
    Fijn weekend !!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi mam!
    Ik lees net uw nieuwe blog en ben trots op u dat u dit gedaan hebt! Ook leuk dat er al zoveel aardige reacties op komen. Ik zal het ook blijven bijhouden en wens u er veel succes mee.
    Lieve groet, Son.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo moeder van Mirjam, mogen wij U, Riet noemen??. Welkom in blogland en wat vind ik het ontzettend leuk dat u dit gaat doen. In het begin is het best veel uitzoekerij maar dat geldt voor iedereen. Ik ben benieuwd waar u van houdt en kijk uit naar de volgende post......fijn weekend en lieve groet Marjon van MJ-House

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Welkom in blogland, mama van Mirjam. Ik ben benieuwd naar je volgend post, dus ik ga je alvast volgen...nog veel blogplezier

    Fijn weekend!

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Welkom in het blogwereldje! Als uw blog net zo leuk wordt als die van uw dochter, belooft het veel goeds!
    Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd met je eerste blogpost!!! Spannend of niet? En dan direct al zoveel reacties! Daar kan een blogger alleen maar van dromen. Ik ben benieuwd wat voor moois je ons allemaal gaat laten zien! Succes en geniet ervan! Groetjes Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Welkom in blogland. Ik hoop dat je nook zoveel plezier aan het bloggen mag beleven als ik doe ;-)

    Geniet er maar lekker van!

    groet, Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Zo moeder, zo dochter, wal leuk om te zien dat jullie van dezelfde dingen houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo Riet, het gaat jou zeker lukken hier met hulp van je lieve dochter, knipoogje! Toi toi en blijf genieten met het maken van jouw pagina, hartelijke groet Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gezellig een nieuwe blogster; welkom en succes!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  37. welkom in dit unieke wereldje, ik wens je veel inspiratie en nog veel blogplezier! groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  38. heel veel blog plezier riet!!!!!!!


    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Dag Riet, welkom in het wondere wereldje der bloggers ;o)

    Als je net zo heerlijk gaat schrijven en posten als je dochter? Dan wordt het hier nog een gezellige boel ;o)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat,
Groetjes,
Riet