donderdag 2 augustus 2012

Bloemen





Beste bloggers.
Hier is dan eindelijk mijn eerste verslag met foto`s. Het heeft wel lang  geduurd maar door omstandigheden was er nog niets van gekomen.
Nu heb ik wat foto verzameld,  deze heb ik allemaal thuis staan, dat is nog niet alles ik heb ongeveer 200 Fuchsia planten.


 

                    dit is onze vijver, nog heel vroeg in het voorjaar



Deze Forsysia staat nu 4 jaar in onze tuin, heb ik zelf gesrekt

 



beeldje tussen de planten in achtertuin






Dit zijn diverse fuchsiaplanten van mijn verzameling


dit staat ook wel lief he?


Ik zal de volgende keer wat close-up foto`s sturen. Maar ik heb ook nog anderen planten thuis, en wij hebben een stacaravan in Vogelenzang, daar heb ik ook diversen planten staan. Daar maak ik ook foto`s van en die plaats ik ook een keertje in mijn blog. Voorlopig is dit mijn eerste inbreng, ik hoop dat jullie er ook van genieten.
lieve groetjes,
Riet

8 opmerkingen:

  1. Hoi mam,
    Wat staat het er leuk op allemaal. Geweldig dat het gelukt is. En nu op naar de volgende hoor...
    Hartstikke fijn dat u hier weer mee aan de slag bent gegaan.
    Lieve groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mirjam, leuk dat je zo snel geantwoord hebt. Ik vond het best wel eng hoor om het goed er op te zetten, en het zal best wel beter kunnen maar aldoende leert men. Ik had er veel zin in om er mee door te gaan, dus ik zal nu niet zo lang meer wachten om weer een stukje met foto`s te maken. Lieve groetjes mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom in blogland, Riet! Fijn dat je de stap gemaakt hebt!
    En wat een heerlijke tuin heb je. En een bewonderenswaardige fuchsiaverzameling. Weet je ook alle namen ervan?
    Mijn vader houdt de fuchsia in de winter over, doe jij dat ook?
    Ik houd van bloemen, dus ik zie naar je volgende loggen uit!
    Fijne dag verder!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige tuin heb je zeg en hierbij gelijk welkom in blogland ...wat een mooie fuchsia's en wat een verzameling zeg ik ben benieuwd naar de rest van je foto's ....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie verzameling heb je zeg, kweek je ze zelf ook?
    Mooi om die allemaal in je tuin te hebben, mijn buurman 80 jaar oud, kweekt zelf ook fuchsia's en heeft er zelfs met eigen naam, ik ben altijd diep onder de indruk van zijn verzameling dus ik kan me jouw passie heel goed voorstellen.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Riet om weer na lange tijd een post van je te lezen,
    en nog wel een met veel fleurige bloemen in de tuin.

    Fantastisch om zoveel verschillende bellenstruikskes in je verzameling te hebben,ja,ja.....zo noemen wij ze hier ook in het Brabantse,
    eigenlijk is het Limburgs....dus denk het woord van mijn schoonouders overgenomen te hebben die jaren geleden heel veel verschillende soorten in de tuin hadden,het was altijd één bloemenzee en heerlijk om daar in tuin te zitten......maar dat is helaas verleden tijd....

    Lees dat er zelfs fuchsia verenigingen zijn,ben jij daar ook lid van?

    Veel blogplezier lieve Riet en ik blijf je met alle plezier volgen!!!
    Lieve groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eerst en vooral wat speciaal en leuk het contact via blog tussen moeder en dochter Mirjam ....echt speciaal vind ik dit ,ik zou ook zograag men moeder de blog aanleren maar men moeder hoort al niet graag het woord computer ze moet daar niks van weten mij gedacht zojammer computer brengt ook veel leuks mee ..en ook om tezien wat er in je omgaat door blogpostjes telezen foto's teposten enz...geniet daar beiden van ! :)
    Een gezellige tuin heb je en zoveel fuchsias ,je koos een toepasselijke naam voor je blog :) Veel blog plezier ik ben volger ! Fijne dag en geniet ervan ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Via via kwam ik bij jouw blog terecht en vind het gezellig dat ik allerlei fuchias te zien krijg.Ik vind het een prachtige plant maar heb wat moeite met overhouden.
    Ik blijf je volgen en hoop dat je weer spoedig langs komt om wat te laten zien.Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat,
Groetjes,
Riet