donderdag 13 september 2012

Mijn tuin op de camping.


Lieve lezers, hierbij een nieuwe serie foto`s. Deze keer heb ik ze genomen bij onze stacaravan op de camping. We gaan daar iedere week een paar dagen naar toe. Wij zitten tegen de bosrand aan, en genieten van de rust, en soms zien we de herten langs ons tuintje gaan, gelukkig zit er een slootje tussen. Ik ben graag met mijn plantjes bezig, en ook hier ben ik aan het stekken van sommige planten.

Gezellig bij het vuurkorfje...

Blauwe regen...

Jasmijn

Ingang van de stacaravan.

Allerlei planten.

Dit zijn dan mijn nieuwe foto`s die ik jullie wil laten zien.
Ik hoop dat het leuk overkomt,
Fijn weekend en groetjes van mij, Riet.






11 opmerkingen:

  1. Het is geweldig! Wat een mooi plekje heb je daar, helemaal omgeven door bloemen. Kan me voorstellen dat je daar graag bivakkeert en de rust vindt.
    Prachtige foto's! De gezelligheid straalt ervan af!
    Mooie avond, Riet!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat genieten zeg, lekker ene paar dagen per week naar je eigen plekje en dan zo mooi met al die bloemen.
    Hier kom je echt tot rust en dan zo aan de bosrand en hertjes die voorbij komen moet helemaal mooi zijn.
    Heel erg leuk om dit plekje te zien.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er wel heel gezellig uit! Ik kan me voorstellen dat je graag op de camping bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi mam,
    Nou, wat ziet het er mooi uit zo hè? Heel gezellig. Ik weet natuurlijk al lang dat jullie daar zo graag zijn. En ook hoe heerlijk rustig het er altijd is... Echt genieten op jullie eigen stekkie op de camping. De foto's staan er heel mooi op hoor...
    Ik wens jullie een heel mooi weekend,
    Veel liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt het heel fleurig en gezellig gemaakt ik weet het is zo leuk op een camping doen wij ook graag das puur genieten ,je bloemen staan heel mooi ,geniet ervan een goed weekend ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Oma!
    Bij deze gelijk mijn belofte waargemaakt. Ik vond het zo leuk dat u me dit gister liet zien dus ik ben nu ik er tijd voor heb even voor gaan zitten & zelf ook aan de slag gegaan. Ik hoop u snel weer te spreken & te zien.
    Liefs, Muriël

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha die Ma, mooie 'stek' daar op die campingplek... jammer dat het seizoen bijna voorbij is dan lijkt mij... dat het dan maar gauw weer voorjaar mag worden... Groeten Pieter.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi, gezellig dat je een reactie hebt geplaatst.
    Het is jammer dat niet iedereen weet hoe je kunt reageren.
    Maar ik geniet ook van het aantal lezers.
    Wat een soorten fuchsia's heb je.
    Ze zijn zo mooi om te fotograferen.
    Enne Vogelenzang is bijna hier om de hoek, een heerlijke plek!
    Nog een fijne week.
    Groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Riet, toch nog even reageren op je mail , ik heb nu een paar keer je blog bekeken en vind het er zo leuk uitzien, en hoop dat je volgend voorjaar en zomer weer een fijne tijd op de camping mag hebben en dat we er weer wat foto's van mogen zien.

    Corrien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo mam,
    Het ziet er prachtig uit, zeer kleurrijk en natuurlijk!
    U hebt er duidelijk plezier in om alles te delen met andere lezers. Ga zo door.
    Ook in de herfst valt er een hoop moois te zien, vooral in het bos bijvoorbeeld, en dat is toch ook lekker dichtbij.
    Ik ben helemaal trots op wat u er van maakt, ik hoop dat dat nog lang zo mag blijven!
    Dikke kus, Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als je in een bosrijke omgeving woont, heb je kans om last te krijgen van boktor. als het zo ver komt, dan is dit de oplossing: boktor gassen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat,
Groetjes,
Riet