donderdag 15 november 2012

Herfsttinten



donderdag 15 november 2012


Herfsttinten


Hier is dan mijn stukje en foto`s over herfsttinten.
Het was afgelopen weekend mooi weer dus ik ben er op uit getrokken
met de camera naar het park achter het Slot Zeist. Daar heb ik deze foto`s gemaakt.
Wat een rust straalt het uit als je om je heen kijkt.







Het theehuisje




Zomaar een veld met bladeren







Paddestoelen (zwammen) tegen de boom.



Een veldje met wintervioolen.








Het theehuisje aan de voorkant.





Ook heb ik nog wat in onze tuin aan het knippen geweest om dit herfststukje te maken



Had nog wat over dus nog een klein stukje erbij gemaakt.




Deze kalebassen kreeg ik en heb ze in deze mand gedaan staat wel leuk
  

En dit zijn narcissen (Paperwhite) bolletjes die mijn man op gepot heeft
en hopelijk bloeien ze met kerstmis,
 ik zal jullie over een paar weken laten zien hoe ver ze dan zijn. 


Dit was het dan voor deze keer, ik krijg er steeds meer zin in om verder te gaan.
 Ook foto`s maken van de natuur en andere mooie dingen vind ik leuk om te doen,
 weer een hobby erbij?
Ik wens jullie nog een fijn en mooi weekend toe.
                           Lieve groetjes, Riet.                          


5 opmerkingen:

  1. Hoi mam,
    Wat zijn deze foto´s ontzettend mooi geworden. Zeist is ook zo´n mooie plek met heel veel mooie plekjes. Zeker rondom Slot Zeist is het heel erg mooi. Het is u dus heel goed gelukt om dit allemaal heel mooi op de foto te krijgen. Heerlijk is de natuur dan hè?
    Fijn weekend voor u beiden,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo mam,
    Mooie foto's hoor!
    Het zit dus echt in de familie; moeder, dochter en minstens twee kleindochters die zulke mooie foto's kunnen maken is geen toeval meer. Zo heb je extra eer van je werk.
    Ik hoop dat we allemaal nog een poosje van de mooie rustige herfst kunnen genieten en dat het weer nog even aangenaam blijft.
    Voor nu nog een prettige dag en tot gauw!
    Groetje, Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag lieve oma,

    wat een prachtige foto's heeft u weer gemaakt! Heel leuk om te zien! Ik wil snel weer langskomen in het prachtige Zeist. Ik kan 3, 5 of 7 december langskomen als dat u en opa ook uitkomt? Laat het maar even weten!

    Liefs Muriël

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Ma, mooe foto's geplaatst en leuk dat u het ook steeds leuker gaat vinden om dit te doen... liefs Pieter

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's hebt u gemaakt van de herfst! Het was ook heel mooi! Ik heb er van genoten!
    En wat een prachtige herfststukken hebt u gemaakt. Prachtig op de (tuin)tafel.

    Het feit dat ik niet op deze log had gereageerd komt omdat ik 4 dagen ben weggeweest en ziek teruggekomen en dan is het teveel om alles met terugwerkende kracht terug te lezen.
    Maar als ik gewoon thuis ben krijg ik hem in de leeslijst en reageer ik.

    Een hele fijne avond gewenst en liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat,
Groetjes,
Riet