maandag 24 december 2012

Kerstfeest





Het kerstfeest nadert snel, ik ben druk bezig geweest met de voorbereidingen,
want de kinderen en kleinkinderen komen deze dagen naar ons toe.
Ook heb ik wat foto`s gemaakt van de kerststal.
Bij ons hoort dat er bij, dat is traditie in ons leven.









Deze kerstgroep hebben wij al 54 jaar.
Maar ook de kerstboom ontbreekt bij ons niet.








Ook had ik weer 2 potjes paperwhite opgezet 2 weken geleden.


En dit zijn ze nu, en het ruikt weer heerlijk in huis





Ik heb ook nog een kerststukje gemaakt
Dat vind ik altijd leuk om te doen en het staat nog gezellig ook.



Dit was dan de laatste keer van dit jaar
Ik wens jullie heel fijne feestelijke kerstdagen toe.
En ook een heel gelukkig en gezond Nieuwjaar.
Lieve groetjes en bedankt voor al jullie reactie`s, Riet.

7 opmerkingen:

  1. Ik wens jou en je familie ook mooie feestdagen Riet, geniet er van.

    Lieve groet,
    Tana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie traditie Riet, zo gezellig ook dat de kinderen
    en kleinkinderen komen.
    Heel mooi je kerststuk, sfeerbepalend.
    Voor jou en je familei ook mooie dagen!!

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een en al gezelligheid Riet! Ik kan me nog van vorig jaar herinneren dat Mirjam over de kerststal vertelde!
    Je hebt een prachtig kerststuk gemaakt en de bolletjes doen het ook altijd goed.
    Ik wens jullie met elkaar heel fijne en gezellige kerstdagen toe!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo mam,
    Het ziet er weer heel gezellig uit bij jullie. En toen ik gisteren bij jullie binnenkwam rook ik gelijk die heerlijke paperwhites, verrukkelijk.
    Ik wens jullie heel mooie kerstdagen toe, vol gezelligheid, liefde en warmte...
    Veel liefs van mij,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi mam,
    Ik heb de kerstversiering al in het echt gezien, maar de foto's zijn ook erg mooi, ook die winterse plaatjes in het voorgaande stukje trouwens.
    Het was afgelopen zondag wel weer erg gezellig hé, zeker voor herhaling vatbaar, nog een traditie die we in ere moeten houden!
    Ik wens jullie beiden heel warme en prettige kerstdagen toe en spreek u weer snel.
    Groetjes, Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er sfeervol uit hoor en wat ruiken ze heerlijk he die narcissen ik wacht altijd even tot naar de kerst en dan zet ik me huis ermee vol hahahah wens jullie een fijne dagen toe en een gelukkig en gezond 2013 ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Riet,
    Zo af en toe kijk ik op je blog,wat een mooie kertsgroep hebben jullie!De winter foto's zijn ook prachtig!
    Voor beide een goede jaarwisseling!

    Corrien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat,
Groetjes,
Riet