zondag 17 maart 2013

lente

3     30 Maart
Wordt het dan toch nog lente   
        Lieve lezers, hier dan weer een berichtje van mij. Nou de lente wil maar niet komen,                          Ik wilde graag foto`s maken van de voorjaars bloementjes in onze tuin die nu toch boven de grond uit zouden moeten komen. Ik heb wel Narcissen, krokussen, en sneeuwklokjes gezien.                   De Akonietjes en de Forsythia bloeien ook, hiervan heb ik takjes geknipt en in de vaas gezet, toch het lente gevoel in huis. Ook heb ik potten met Narcissen gekocht om de boel wat op te fleuren. Van dit alles heb ik wat foto`s gemaakt en wil jullie hiervan laten mee genieten.




Met deze potten is het toch wel een lentegevoel


Deze bolletjes moeten nog even hun best doen



Ook heb ik nog een paar paasstukjes gemaakt om het hier in huis op te fleuren.








Deze eieren heb ik gekregen van een kennis, ik vind ze erg mooi.






Dit was het dan weer,  ik heb het leuk gevonden om dit te doen en aan jullie te laten zien
Ik hoop dat jullie fijne Paasdagen hebben gehad, en hopelijk beter weer.
Lieve groetjes en tot de volgende keer, Riet.

2 opmerkingen:

  1. Hallo mam,
    Ja, we moeten er het beste van maken zo, met wat bloeiende planten in potten. Het ziet er tenminste wel heel gezellig uit bij u. Mooi paasstukje hebt u staan en die eieren zijn prachtig. Ik hoop dat de maand april niet alleen doet wat-ie wil, maar ook wat wij willen. Zodat we nu snel wat warmere dagen gaan krijgen.
    Ik wens jullie ook een heel fijne week,
    Lieve groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn de paasstukjes mooi geworden en ook leuk dat ze zo verschillend zijn. Dat staat heel gezellig.
    De zon heeft zich gisteren al van goede wil getoond en schijnt nu ook al uitbundig en hij wordt elke dag krachtiger (als die er is). En daar genieten wij toch van.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat,
Groetjes,
Riet