dinsdag 18 februari 2014

Lente bloemententoonstelling


Lenteflora tentoonstelling

Afgelopen zondag ben ik samen met mijn man en Mirjam naar deze bloemen tentoonstelling geweest. Wat we daar zagen gaf me een echt voorjaars gevoel, zoveel mooie bloemen en een heerlijke geur van dat alles. Hier een klein overzicht van deze show, loop maar even mee en geniet ervan.




    Dit is een inzending van de plaatselijke school.




 Diversen tulpen soorten
                                                        

                                                    





                Hier een overzicht van diverse narcissen



        Hier een plaatje van diverse hyacinten




       Nog meer tulpen



             En nog meer hyacinten



          Een gemengd boeket tulpen



         Wat ruiken ze heerlijk



      Ook een klein boeketje anemoontjes was er te zien.        

Wat hebben wij genoten van al deze prachtige bloemen,
en nu maar hopen dat het niet meer streng gaat vriezen en de bolletjes gauw buiten boven  de grond gaan komen.
Dit was een klein overzicht van mijn foto`s die ik gemaakt heb,
kijk maar mee en geniet er van.
Nog een fijne week en groetjes van mij, Riet.











10 opmerkingen:

  1. Heerlijk Riet,krijg helemaal een voorjaarsgevoel bij het kijken naar je prachtige foto's!!!
    Zoveel verschillende soorten en kleuren.
    Zag bij Mirjam ook al een post met mooie collages en vroeg mij in reactie bij haar al af of jij ook zou posten over jullie leuke zondag tussen de bloemen.....
    en hier ben je al☺☺

    Wij verbleven verschillende jaren in april bij bollenboer die een B&B hebben in Julianadorp en ze hebben daar ook pluktuin bij,nou dan zie je ook zoveel verschillende soorten die ik hier in Brabant nog nooit in bloemenwinkel gezien heb.
    Ben dol op bollenvelden en heb menig keer genoten tijdens de Bloemendagen in Anna Paulowna met al die fantastische mozaïeken in voortuinen en versierde bruggetjes.

    Bedankt voor het delen en met een beetje fantasie kan ik de heerlijke geuren ruiken.

    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb die kleurenpracht ook al bij Mirjam langs zien komen. Heerlijk dat jullie al van zoveel bolbloemen hebben kunnen genieten! Wat staat daar toch ontzettend veel.
    Fijne dag! Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van al deze kleuren krijgt iedereen toch wel een lentegevoel. En wat een mooie dikke hyacinten.
    Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie met z'n drieën genoten hebben.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,
    Wat ziet dat er prachtig uit.
    En met alle namen er bij, zag ik.
    Ja, jammer, dat we het niet kunnen ruiken.
    Nog evenwachten...............dan komt het voorjaar.
    Groetjes, Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een kleuren zijn dit zeg, prachtig om al die mooie voorjaarsbloeiers te zien.
    Nu maar hopen dat de bloemen buiten ook zo mooi tot bloei komen en dat er idd geen voorst meer komt.

    Fijne week nog en lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi mam,
    Wat heerlijk was het hè? Om tussen al die prachtige kleuren en geuren rond te lopen. En de kleuren spatten echt van het scherm af. U hebt een aantal heel mooie foto's uitgezocht om op uw blog te zetten. Kunnen we lekker nog even nagenieten allemaal...
    Liefs van mij,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het lijkt de keukenhof wel! Wat een kleurexplosie! Wat zal dat een gezellige dag zijn geweest, samen met je dochter. Leuk dat jullie zo'n uitstapjes maken. En als je daarna de foto's bekijkt, kun je nog even nagenieten. Doen wij nu ook van deze post!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Riet,
    Wat een heerlijke vrolijkheid!
    Wat een kleuren en geuren.
    Ik had bij Mirjam ook al wat gezien, maar bij jou spat het echt van het scherm af!
    Heerlijk dat jullie nu zo dicht dichtbij elkaar wonen om zulke dingen te kunnen doen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Riet.
    Heerlijk om naar te kijken.
    Dank je voor al deze foto's.
    Fijne zondag, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor je reactie op mijn blog. Je hebt zelf ook een mooie blog, Riet!

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat,
Groetjes,
Riet