vrijdag 14 februari 2014

VALENTIJN











LIEVE BLOGGERS.
Ik geef geen kadootjes met valentijn maar stuur mijn kinderen wel een kaart  met een gedichtje erbij.

                            Valentijnsdag laat harten spreken,                              
Door jong en oud, groot en klein.
Dan draagt elke kaart het liefdesteken,
Als blijk het niet vergeten te zijn.
Zo’n simpele gift doet meer dan wij denken,
In de kilte om ons heen,
                      Want door de ander liefde te schenken,                      
Voelt men zich niet meer zo alleen.
Meer liefde en aandacht voor elkaar,
Zouden de wereld doen verzachten.
Valentijn is slechts één keer per jaar
   Daar kunnen wij niet op blijven wachten 

Hierbij stuur ik symbolisch een boeketje bloemen.

 

Fijn weekend en groetjes van Riet.
                                                                   

7 opmerkingen:

  1. Hoi mam,
    Wat een mooie Valentijnswensen in de vorm van een prachtig gedicht. Wat lief dat u daaraan gedacht heeft... Voor u ook zulke mooie wensen hoor en ook een heel fijn weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig, Riet, dat je ons zo'n mooi gedicht geeft.
    En ik neem de bos bloemen graag aan, want ik ben er gek op!
    Voor jullie ook een hele mooie dag!
    En een fijn weekend!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hou van gedichten, dus ben ik heel blij met deze wensen in dichtvorm en wens U ook alle goeds toe en een hele mooie dag en een fijn weekend!

      Janneke

      Verwijderen
  3. Wat een prachtig gedicht! En mooi om dat te krijgen i.p.v. een cadeautje, ik ben namelijk niet zo commercieel ingesteld.
    Fijn weekend, groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit mooi zeg, je kinderen zullen dit zeker waarderen.
    Wij zijn zelf ook niet van de cadeautjes op dit soort dagen, maar dit is een lief gebaar.

    Fijn weekend en een lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel mooier dan de duurste cadeaus.
    Fijne zondag, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi gedicht Riet.
    Mooi weekend en lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat,
Groetjes,
Riet