zondag 2 maart 2014

nog meer lente flora


Lieve bloggers

Jullie hebben via mijn dochter Mirjam te horen gekregen dat ik even uit de running was, en dat ik mijn pols gebroken had.
Daarvoor wil ik jullie allereerst  allemaal bedanken voor de reactie`s die ik gekregen heb op mijn gebroken pols en gekneusde ribben en hechtingen in mijn hoofd. Ik heb 3 dagen in het ziekenhuis gelegen omdat er wat complicatie`s bij gekomen waren. Ik ga hier niet verder over uitleggen dat wordt allemaal te veel, en dat wil ik niet op mijn blog zetten. maar het was wel schrikken en erg pijnlijk. nu gaat het wel weer een beetje en met een hand kan ik toch wel op mijn laptop werken gelukkig,  dat geeft toch wat afleiding.
Nu had ik foto`s van de lenteflora waar ik geweest was op mijn blog gezet  zoals jullie dat de vorige keer al gezien hebben, maar mijn man had ook foto`s gemaakt en hij vroeg waarom ik die niet op mijn blog gezet had, dat vond ik wel sneu voor hem vandaar dat ik het nu doe. het zijn voornamelijk het bijgoed zoals hij dat noemt en ook amarillessen en helleborus zijn aanwezig. ik hoop dat jullie dit ook mooi vinden en er van geniet om deze plaatjes te zien. 


net een echt straatje he met bloemen voor je huis



  Wat een mooie verzameling van amerillessen zijn er toch


deze rozen passen eigelijk niet bij de lente flora maar ze zijn wel erg mooi



 En crocussen waren er in overvloed en in  vele kleuren


  deze kleine bolletjes horen er ook bij, ik ken niet alle namen


 ook de helleborus hoort niet onder de bloembollen maar is
  wel  een mooie winterplant en een mooie op vulling bij deze show.


En deze grote vaas met lelie`s heeft hij ook op de foto gezet.

Zo ik heb nu ook de foto`s van mijn man op de blog gezet, wat hij heel leuk vindt, en eigenlijk ik ook want hij vindt het altijd leuk om mee te kijken naar jullie foto`s en verhalen. Ik hoop dat jullie hiervan ook zullen genieten en hij is benieuwd of er hierop ook reactie`s komen. Ik ga vanaf nu jullie weer volgen en beantwoorden. Misschien niet iederen dag maar wel zo
veel mogelijk als het me lukt.
Ik wens jullie nog een fijne dag toe en lieve groetjes van mij, Riet.

14 opmerkingen:

  1. Hoi mam en pap,
    Wat leuk dat ook de foto's van pap nu op het blog staan. Voornamelijk bijgoed ja, want de eigenlijke show ging om bloembollen. Maar het bijgoed was ook heel erg mooi om te zien, dus dat verdient ook een plaatsje hier...
    Rustig aan me de pols, met één hand gaat het ook, niet zo snel misschien maar dat geeft niets...
    Liefs en groetjes van mij,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Riet,

    Wat ben je ongelukkig ten val gekomen met nare en pijnlijke gevolgen,ik hoop dat je snel mag herstellen en alles weer goed komt!!!
    Je man heeft ook oog voor bloemen en fotografie,prachtige plaatjes en van al die geurige en fleurige voorjaarsbloemen kan ik niet anders dan vrolijk worden.
    Ook zo leuk die Zaanse huisjes als achtergrond!!!

    Fijn dat je met alle ongemakken toch even kan bloggen als tijdverdrijf,maar forceer vooral niet Riet.Ik heb er alle begrip voor wanneer jij niet op mijn posten kan reageren,lees jou posten toch wel en reageer met alle plezier.

    Fijne voortzetting van de zondag voor wat er nog van over is en lieve groet!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt allemaal bijzonder pijnlijk, gelukkig dat het inmiddels al weer iets beter gaat. Leuk dat de hele familie zo enthousiast aan het bloggen en fotograferen is ;-).

    Beterschap en een fijne week gewenst! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zal dat pijn gedaan hebben Riet, zoiets valt niet mee en vooral de ziekenhuisopname erbij, geen pretje.
    Fijn dat er nu al herstel is.
    Leuk dat de foto's van je man er nu ook op staan, heel mooi en fleurig al die voorjaarsbloemen.
    Doe rustig aan en sterkte met alles.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oei, dat klinkt vervelend en dat was het natuurlijk ook. Fijn dat je toch weer op je laptop kan werken, het geeft zeker afleiding. Je man heeft ook een mooie bijdrage geleverd hoor!
    Sterkte verder! Lieve groeten, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wwat fijn dat je weer een beetje uit de voeten kan, of liever gezegd uitd e handen. Heerlijk al die bloemen, je krijgt zin in het voorjaar. Rustig aan hoor en laat je maar lekker verwennen door je man en Mirjam. Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo,
    Prachtige foto's va nde bloemen.
    Vooral die crocussen in de bruine grond, heel mooi.
    Fijn, dat je weer thuis bent en weer kunt bloggen.
    Veel blogplezier en kijk/leesplezier gewenst op de bloggen.
    Gr. Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geluk dat je toch weer iets kan doen op de laptop, want dat was wel een goeie smakker zeg. Ook deze bloemen foto's vind ik prachtig, goed dat je man het zogenaamde bijgoed gefotografeerd heeft, want juist die kleine bolletjes zijn zo schattig en worden vaak ondergewaardeerd.
    Groeten, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat je op de laptop toch kan bloggen....
    Nu kunnen we ook genieten van de prachtige foto's van je man :-)
    Beterschap en liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig dat het weer beter gaat zeg ... en wat een mooie plaatjes heeft u man gemaakt ik ga ook even u vorige post bekijken hoor die heb ik dan gemist ...wens jullie een fijne week en heel veel sterkte met u pols... lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat klinkt nog behoorlijk ernstig Riet. In ieder geval fijn dat je weer thuis bent.
    Prachtige foto's van de bloemen. Hopelijk kunnen jullie er binnenkort weer op uit. Ik wens je van harte beterschap. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou, jullie kunnen dit blog wel samen runnen hoor! Wat een teamwork en gezellig toch, hij als "hof'-fotograaf, hihi.
    Ik lees nu ook dat je een ongeluk(je) hebt gehad. Hé, wat vervelend. Hopelijk gaat het alweer wat beter en krijg je langzaam weer de handigheid erin. Beterschap!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Riet...ik heb jouw vorige post gemist...maar dat is een akelig ongelukje en niet niks en ik hoop dat je snel weer opknapt...dus heel veel beterschap.....je man heeft prachtige foto's gemaakt en van al die bloemen krijg je een echt lentegevoel.....heel veel sterkte voor jou en je man....rust maar goed uit en bloggen kan ook heel langzaamaan....liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. tjee Riet, wat een schrik dat vallen! en pijnlijk natuurlijk ook maar ik ben blij dat je dit bericht alweer zelf tiept! Gelukkig was het weer prima dus gewoon rustig aan buiten zitten en je laten verzorgen! Groetjes, Lynda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat,
Groetjes,
Riet