maandag 21 april 2014

2 de Paasdag


2 de Paasdag
Ik wil jullie hierbij nog een heel fijne paasdag met mooi weer toe wensen.
Wij hebben gisteren onze kinderen op visite gehad, het was een heel gezellige dag geweest, en hebben veel bij gepraat, en leuke paas cadeautjes gehad.

Dit lieve boeketje kreeg ik van Mirjam, geplukt uit hun eigen tuin

Deze Azalea had ik zelf gekocht, vindt het zo`n mooie kleur

Ook deze Hortensia kocht ik zelf

Deze bak viooltjes heb ik ook gekregen, wat bloeien ze mooi hé.
Deze vergeet-mij-nietjes staan in onze tuin te bloeien.

Ik ben al een keer naar de onze stacaravan geweest
Daar bloeit ook al aardig wat. Ik zal jullie de volgende keer een paar foto`s ervan laten zien.
Geniet nog van deze dag. Lieve groetjes van mij, Riet





17 opmerkingen:

  1. Voor jou ook een heel fijne tweede paasdag en alvast een mooie nieuwe week,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zit goed in de bloemetjes, Riet! Fijn om gezellig bijgepraat te hebben met elkaar!
    Fijne dag ook verder, liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij heb je een heerlijk paasweekend gehad en zit je lekker tussen de bloemen. Wat wil een mens nog meer ;-).

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk verwend Riet en ik wens jullie ook nog een fijne paasdagavond....en geniet van je prachtige bloemen....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi mam,
    Wat heerlijk hè, al dat bloeiende spul. Ja, we hadden gisteren een gezellige tijd, met de visite bij jullie... Heerlijk dat u weer naar de caravan kunt. Ik ben best benieuwd naar wat daar allemaal al in bloei is... kom snel een keertje kijken hoor...
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je heerlijk verwend en wat is nou mooier dan bloemen?
    Ben wel benieuwd naar de tuin bij uw caravan!
    En al is Pasen bijna voorbij, toch nog mooie laatste uren.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Riet,

    Fijn om te lezen dat jullie de Paasdagen leuk en gezellig doorgekomen zijn.
    Zo'n lief geplukt boeketje uit eigen tuin van Mirjam krijgt vast een ere plaatsje in je huis.
    Heerlijk zoveel bloemenpracht om van te genieten.
    Ja, de tijd van naar de caravan breekt ook weer aan.

    Vandaag waren de kinderen en kleinkinderen gezellig de hele middag en avond hier,we genoten ook samen van al het lekkers en van elkaar.

    Lieve groet en fijne (blog)week!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is het toch fijn om bloemen te krijgen en ze hebben jou ik weer lekker verwend, mooie bloemen allemaal hoor. Fijn dat je ook kunt terugkijken op een geslaagde en gezellige Pasen. Wij hebben het ook fijn gehad, eerste paasdag naar jongste dochter en tweede paasdag naar mijn moeder en verder lekker buiten in de tuin doorgebracht.
    Groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat vrolijk om al zoveel kleur in huis en tuin te hebben.
    De foto's van de bollenvelden zijn ook prachtig. Vorig weekend zag ik de bollenvelden in de Flevopolder maar deze velden hebben meer kleur naast elkaar, heel mooi.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bloemen maken blij en vooral als je er ook zo van geniet, heerlijk hoor.
    Mirjam heeft weer een mooi bosje uit eigen tuin meegebracht!

    Fijne week en lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hallo,
    wat gezellig met al die bloemen.
    Hortensia's verveelt nooit, vind ik.
    En vergeetmijnietjes zijn ook altijd mooi.
    Veel goeds en gezondheid gewenst
    Groetjes, Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Riet,

    Hartelijk dank voor de lieve reactie op mijn foto's en blogpost :)

    Wat gezellig om ook bij de moeder van Mirjam op 'de koffie' te komen ;)
    En het ziet er vrolijk en gezellig uit met al die bloemen dus ik kom vaker langs hoor, haha.

    Lieve groet, MJ

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige bloemen en wat fijn dat je al bij de caravan bent geweest.....
    Fijn dat het gips eraf is :-))
    Liefs, Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat jammer dat je pols nog niet sterk genoeg is, erg is dat hè! Ik heb ooit in de gips gelegen met mijn hand, die weken leken wel maanden. Maar nu heb je wel tijd om leuke ideetjes te zoeken voor als je weer aan slag kan :)
    Ik wens je heel veel beterschap toe,
    fijne zondag, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk Riet, die bloemenblog van jou! Ik ga eens kijken of bloggen ook iets voor mij zou kunnen zijn, moet nog wel even zien te ontdekken hoe het allemaal werkt.
    Gauw tot ziens, Lous

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige bloemen allemaal geniete er lekker van ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Riet, wat leuk om hier ook de moeder van Mirjam tegen te komen en het leuke is... mijn moeder heet ook Riet, leuk hè!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat,
Groetjes,
Riet