vrijdag 11 april 2014

Nog meer bollenvelden.


LIEVE BLOGGERS.

Afgelopen woensdag morgen moest ik weer naar het ziekenhuis voor mijn gebroken pols. Ik was wel zenuwachtig wat de uitslag zou zijn. Gelukkig heb ik een goed bericht, mijn gips is van mijn pols af. Wat is dat een raar gevoel, het heeft er 7 weken om gezeten. Ik moet nog wel therapie krijgen want die hand is zo stijf en pijnlijk, maar daar gaan ze wat aan doen met oefeningen en warme baden. Ik heb nog wel een band  er om heen gekregen voor wat steun, maar die hoeft niet de hele dag om. maar wel als ik weer auto ga rijden. Nou ik was heel opgelucht en blij toen ik weer naar huis ging, en de rest zal ook wel goed komen.
Toen het middag was kreeg ik zo`n zin om even met de auto te gaan rijden en kijken of het goed ging, nou dat viel best mee. Ik ben even naar de camping gegaan, dat is maar 5 km. van ons huis vandaan. Wat was dat een heerlijk gevoel om weer zelfstandig weg te kunnen gaan, en ik heb heerlijk genoten op de camping.
Nu ligt de weg naar de camping tussen de bollenvelden, en wat zag dat er prachtig uit, en het rook er zo lekker. Ik had ook mijn foto toestel mee genomen, ik dacht je weet maar nooit wat je allemaal gaat zien.
Nou het was een en al bloemenpracht, ik ben uit de auto gestapt en foto`s wezen maken, en die wil ik jullie nu hierbij ook laten zien 
                                                                      
                         
                                                













Dit is toch wel een mooi stukje van onze bollenvelden om te zien en ze ruiken ook zo lekker. Wat heb ik genoten die middag en ben zo blij dat ik dat uit stapje gemaakt heb. Nu heb ik ook het lente gevoel echt weer over mij heen laten komen, ik zit nog na te genieten, en wil jullie mee laten genieten van al dat moois.
Ik wil jullie hierbij een heel fijn weekend met mooi weer toe wensen, en lieve groetjes van mij, Riet.

13 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende foto's. De kleuren zijn prachtig. Is dit in de buurt van Den Helder? De hyacinten ruiken idd heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, dit is bij Vogelenzang, tussen Lisse en Hillegom. vr gr. riet.

      Verwijderen
  2. Prachtig die velden.....oh zou er wel een super dik boeket van willen plukken ;)
    Fijn te lezen dat het gips eraf mocht...........voelt vast weer lekker....

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat het gips er af is en je je vrijheid weer terug hebt. Dan merk je pas hoe fijn het is om te kunnen gaan en staan waar je wil. De bollenvelden zijn telkens zo'n prachtig gezicht, wanneer ze in bloei staan. En dat alles bij elkaar ook nog eens heerlijk ruikt, wil ik wel geloven.

    Ik wens je een fijn weekend. Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn Riet, dat het gips weer van je pols is en dat je je vrijheid weer terugkrijgt.
    En daardoor laat je ons weer prachtige foto's zien.
    Wat een kleur, en de lekkere geur geloof ik ook wel.
    De bollenvelden zijn prachtig op dit moment.
    Ik wens je pols door het oefenen een goed herstel toe en ik hoop dat je fijn mag genieten van de lente en haar glorie.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geluk dat je van het gips af bent en zelfs ook weer kan autorijden, dat geeft zeker een vrij en blij gevoel. Heerlijk die kleuren van de bollenvelden, iets waar we elk jaar weer van genieten.
    Fijne zondag,
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn Riet, dat je je vrijheid weer terugkrijgt, lekker doen wat je wilt, want met 1 hand valt het toch niet mee. Je hebt er goed gebruik van gemaakt en de bollenvelden prachtig vereeuwigd!
    Gezellig weekend, liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat het gips eraf mocht en ik hoop dat je arm snel weer helemaal mag herstellen....en wat een geluk dat jij weer mocht autorijden want dit had ik ook niet willen missen...prachtige bollenvelden met de mooiste kleuren en ik kan het bijna ruiken in gedachten...fijn weekend en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat het zo'n prettige middag is geweest en wat zijn die bollenvelden PRACHTIG!!!
    Heerlijk, als je weer zelf op pad kunt gaan.

    Leuk, van Anna Paulowna!
    Ik weet alleen dat Ard Schenk er woonde!!
    In de jaren '60 ging ik hem bellen met een vriendin.

    Groetjes, Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat het gips eraf mocht, dat zal vreemd voelen eerst, maar daarna zal het wel heerlijk zijn. De bollenvelden zijn prachtig, mooi al die kleuren, als je er voorbij rijdt moet je wel stoppen, dit kun je niet aan je voorbij laten gaan.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi mam,
    Wat zijn uw foto's prachtig geworden zeg. Al die heerlijke kleuren. Wat een mooie post is dit geworden. Heerlijk hè, dat het gips er af is en dat u weer zo lekker zelf kunt autorijden...
    Fijne avond en heel mooie nieuwe week gewenst,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn dat het gips er dan eindelijk af mocht, wat een bevrijding! Goed van je om dan meteen de koe bij de horens te vatten (ofwel het stuur, hihi) en een rondje te gaan rijden. Zeker in deze omgeving! Wat mooi moet dat zijn om deze kleurenpracht te zien én ruiken!
    Wij genieten even met je mee...
    Fijne dagen !
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha sido un placer visitar tu bloc, te invito a visitar el mío, i el nuevo post sobre la Pascua y sus dulces que te encantaran.
    Espero que nos volvamos a ver y si no eres seguidora me encantaría que lo fueras, te espero en mi bloc elracodeldetall.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat,
Groetjes,
Riet