zaterdag 24 mei 2014

Mozaieken kijken.

24-Mei, Mozaieken

Lieve bloggers, het is al weer een tijdje geleden dat ik iets van mij heb laten horen. Wij hebben een paar drukke weken gehad met het op en neer rijden naar Zeist in verband met de verkoop van ons huis.
En ja wij hebben ons huis verkocht, er is een voorlopig koop contract getekend en de overdracht is op 1 Augustus. Wat een heerlijk gevoel en opluchting is dat. Aan een kant mis ik het huis en vooral de tuin wel, maar dat ik nu dichter bij de kinderen woon maakt heel veel goed, en daar deden wij het toch voor. In het begin kon ik mijn draai niet vinden in dit nieuwe huis, maar nu alles een plekje heeft gaat het wel beter, en ook in het tuintje ben ik bezig om het een mooi aan zien te geven. En we zijn ook druk bezig geweest om de fuchsia`s uit de winterberging te halen en op te potten. Nou dat was een hele klus zo`n 200 stuks en nu nog een goed plekje te geven, is nog even uitzoeken, want ik heb veel minder ruimte in de tuin. maar ook dat zal wel goed komen. Dit was het dan waarom ik nu pas weer reageer op mijn blog. Ik had na pasen wel een paar foto`s gemaakt van bloem mozaïeken in Vogelenzang  waar wij met onze sta caravan staan en die wilde ik jullie nog even laten zien. Het is maar kleinschalig maar wel leuk voor zo`n klein dorpje


 





.
                              .












   

















                                    




Dit was het dan en ik hoop gauw weer iets van mij te laten horen.
Ik ga nu naar de verjaardag van mijn jongste dochter, wat ik heel fijn vindt,            
vooral omdat we nu zo dichtbij wonen en ik gewoon weer naar huis kan. 
Ik heb ook weer foto`s gemaakt van mijn tuintje op de camping, daar staat
ook heel wat in bloei. En ook daar ben ik druk bezig geweest om alles weer  
een plekje te geven en de boel op te knappen door te schilderen en lakken. 
Ik wens jullie een heel fijn weekend met mooi weer en groetjes van mij, Riet.




















.

8 opmerkingen:

  1. Een nieuw plekje om te wonen heeft altijd tijd nodig, ook in je vorige huis en tuin was waarschijnlijk niet alles vanaf het begin helemaal zoals je het zelf graag wilde. Maar dat kan juist ook weer de uitdaging zijn van jullie huidige huis en tuin! Gefeliciteerd met de verkoop van de vorige woning, fijn dat jullie straks van die zorgen af zijn.

    Wat een mooie mozaïeken, Riet.

    Ik wens je nog een fijne zondag, wij zitten lekker in de tuin te genieten van het groen, de bloemen en het mooie weer.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat jullie je huis verkocht hebben Riet. Dat is dan wel een opluchting en geeft weer rust.
    Die mozaieken zijn heel mooi!
    Ja, en verhuizen, wennen aan een nieuw huis, nieuwe omgeving, het kost altijd even tijd.
    Veel plezier op de verjaardag van uw dochter!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey mam, ja wat heerlijk hè, dat het huis in Zeist nu verkocht is. Dat is toch maar weer een hele last van jullie schouders! En net als u zegt, het heeft even tijd nodig om allemaal te wennen en eigen te worden, maar dat gaat nu al zoveel beter!
    Wat leuk die mozaïeken. Ik wist niet eens dat ze dat in Vogelenzang ook doen? Wel in De Zilk, daar heb ik ze wel eens gezien...
    Lekker dat er in de tuin op de camping ook zoveel in bloei staat, dat is dan toch ook genieten hè, dat jullie daar die extra tuin nog hebben... Heerlijk!
    Fijne zondag en tot snel weer...
    Liefs van mij,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat het huis verkocht is. Het zijn mooie ruime huizen in een gewilde wijk. Ik ben daar eens geweest bij U met wat breisels voor Nepal.
    Dan zal Uw tuin bij dit huis en bij de caravan ook prachtig zijn als alle fuchsia's een plek hebben gekregen.
    De mozaïeken zijn erg mooi. Ik vind de boer en boerin zo schattig.
    Een fijne week, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zal dat een opluchting zijn, gelukkig is het nu verkocht!!
    Mooi zijn de mozaïeken, als het bij ons bloemencorso is dan liggen ze ook overal langs de grachten.
    Ik wens je een mooie week.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig dat jullie huis verkocht is Riet! En zo fijn dat je je draai wat begint te vinden in jullie nieuwe huis, zoiets ingrijpends als een verhuizing heeft echt tijd nodig. Heerlijk om dan toch ook nog wat te kunnen rommelen op de camping, wat zullen jullie daar genieten!
    De mozaïeken zijn prachtig, wat een kunstwerken!

    Lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende bloemmozaieken Riet en..........gefeliciteerd met de verkoop van je huis want dat valt tegenwoordig niet mee. Als alle fuchsia's weer aan de groei en in bloei zijn, zal je ongetwijfeld ook aan dit huis gewend zijn. Het zijn er heel wat 200, dat wordt van de zomer weer een paradijsje.
    Groet,Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met de verkoop.
    Ja, het lijkt me heel moeilijk om een fijn huis te verlaten.
    Dat is vast wennen.
    Wat een mooie bloemenmozaïeken heb je gefotografeerd.
    Toch veel goeds in het nieuwe huis gewenst.
    Gr. Henny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat,
Groetjes,
Riet