vrijdag 6 juni 2014

op de camping

Lieve bloggers en niet bloggers.
Hier dan een paar plaatjes van het tuintje bij onze sta caravan. Wij zijn er nog niet zo vaak geweest omdat we het nog druk hadden met op en neer rijden naar Zeist. Maar als we er waren ben ik wel bezig geweest om ons tuintje weer op orde te maken. Ik wil graag dat het er netjes en gezellig uit ziet, zodat als ik ga zitten ik ook kan genieten van wat ik zie. Ik heb hier alvast wat foto`s van gemaakt zodat jullie er een indruk van kunnen krijgen hoe het er uit ziet. 


  bij onze ingang van de caravan





            Dit zitje staat heel gezellig en ik zit er graag in
           om zo eens rond te kijken wat erin mijn tuintje staat.         
  

 
        even uit rusten, het was een warme dag en hebben veel gedaan.


    uitzicht over de voorkant van ons plekje                                         

                 
      Een rijk bloeiende bacopa plantjes   


     uitzicht aan de achterkant naar het bos toe 

              een leuk hoekje in ons tuintje

Heel veel Lobelia`s in ons tuintje.




 


 













 

Ook het schuurtje staat er, daar moet het gereedschap in .

Dit was het voor deze keer, ik heb nog meer foto`s gemaakt
maar die laat ik een volgende keer zien.
Wij gaan met 1ste Pinksterdag naar onze zoon in Klarenbeek
Daar vieren we zijn en mijn verjaardag met onze kinderen
en kleinkinderen, en gaan we BBQ met ons allen.
En met het mooie weer in het vooruitzicht zal dat wel gezellig worden.
Ik wens jullie ook heel fijne dagen met mooi weer
en lieve groetjes van mij, Riet..




11 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gezellig uit bij jullie huisje op de camping. Ik wens je veel plezier morgen bij je zoon, geniet van het mooie weer en het bbq'en met de hele familie. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne plek om te verblijven zo dicht bij het bos.
    En met al die bloeiende planten zit het er zo vrolijk uit.
    Een zonnig pinksterweekend en een gezellige bbq.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er allemaal erg knus en gezellig uit en de bloemen staan er weer prachtig bij...veel plezier op de camping. Alvast gefeliciteerd voor de jarigen en ik wens jullie een heel leuk feestje....liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk om zo'n plekje te hebben, vooral met mooi weer is dat echt genieten.
    Lopen daar nou gewoon herten tussen de stacaravans?
    Een heel fijn pinksterweekend!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat lijkt mij een heerlijke plek om te vertoeven. Het is ook een mooi bloemenparadijs, dat maakt het extra aantrekkelijk om er te zitten. Jullie boffen er maar mee!

    Veel plezier bij je zoon en voor jullie beiden mijn hartelijke felicitaties.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey mam,
    Wat een heerlijke foto's hebt u gemaakt. En dat u de herten die op het veld lopen hebt kunnen vastleggen. Geweldig. Wat leuk om dat te zien. De keren dat ik er wel eens was, lieten zij zich niet zien natuurlijk...
    U ook een heerlijk Pinksterweekend, tot zondag...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker plekje Riet,aan alle kanten tussen de bloemetjes en volgens mij tijdens warme zomerdagen altijd wel een schaduw plekje te vinden.
    Denk dat jullie inmiddels al met de familie bijeen zijn om de verjaardagen te vieren.
    Wens jullie een gezellige dag,smakelijke BBQ en hartelijk gefeliciteerd voor de jarigen!!!

    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,
    Mooi plekje hoor.
    Vooral dat bos achter de caravan!!!
    Fijn, dat je weer zelf foto's kunt maken.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie foto's en een heerlijke rustplek , genieten daar de ruimte om je heen wie wilt dat niet ..... vroeger stonden wij met de kinderen ook altijd op de camping en hebben dat altijd als erg leuk ervaren ... kinderen waren de hele dag met de natuur bezig en zoals je weet als de kinderen zich vermaken , vermaken de ouders zich ook ;-) ...geniet lekker van die mooie plek .... wens je veel campingplezier ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke plek moet dat zijn! Het ziet er erg gezellig uit, zo met die prachtige bloemen. Ik kan me voorstellen dat de tijd hier vliegt, er is van alles te zien en te doen in deze mooie natuur. Geniet er maar lekker van, saampjes, knus op jullie lekkere zitje. Groot gelijk!!!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat,
Groetjes,
Riet