zaterdag 13 september 2014

Ik ben weer terug



Lieve Bloggers.
Ja ik ben er weer, jullie hebben een hele tijd niets meer van mij gehoord. Ik zat echt in een diep dal met veel pijn en verdriet, Ik kreeg medicijnen van de dokter maar daar werd ik nog depressiever van en ben daar dus mee gestopt. Ik ge niet te veel  in details treden maar nu gaat het wel weer en wil  graag weer wat op mijn blog zetten dat geeft weer afleiding en dat heb ik nodig. Ook wil ik sorry zeggen tegen de bloggers dat ik niet veel reactie`s  gegeven heb op hun blog ,maar dat ga ik nu zeker weer doen, want ik heb jullie wel erg gemist. Jullie weten  ook dat de fuchsia mijn grote hobby is,en  die heb ik niet erg goed verzorgt maar daar ga ik nu zeker wat aan doen. Ik heb deze week al wat foto`s er van gemaakt en laat ze jullie binnenkort gauw zien, Ik heb hier een paar foto`s gezet van de Hortensia die ik gekregen heb van familie en die mij moed in spraken om toch vooral door te gaan.
Ik wil het hier bij laten en hoop dat jullie mij geen zeur gaan vinden want ook ik weet dat er mensen zijn die het veel moeilijker hebben,, maar ik wilde dit even kwijt.


  








Deze Azalea staat in mijn tuin en heeft rijkelijk gebloeid





















Deze margrietjes heb ik over gehouden van vorig jaar
en dit jaar bloeien ze ook weer prima.

Zo zien jullie dat ik toch al weer een beetje bezig ben geweest
en dat geeft weer een heerlijk gevoel om door te gaan.
Nogmaals wil ik zeggen dat ik vanaf nu weer jullie blogs ga bekijken
en er op ga reageren.
Ik wens jullie een heel fijn weekend met mooi weer en lieve groetjes van mij, Riet..






14 opmerkingen:

  1. Fijn dat u weer terug bent in blogland mam. Het zal zeker de nodige afleiding geven...
    Liefs, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om weer een berichtje van je te lezen Riet.
    Bloggen geeft zeker afleiding maar snap heel goed dat je daar even geen zin in had.
    Leuk dat je er weer bent :-)
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed dat je het weer op gaat pakken, Riet. En met het bedoel ik niet alleen je plantjes verzorgen en het bloggen, maar juist dat je weer goed voor jezelf gaat zorgen! En van afleiding knap je altijd wel op, in het begin misschien nauwelijks, maar dat neemt steeds meer de overhand. Sterkte hoor en laat je foto's maar zien van je plantjes!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het inmiddels wat beter met je gaat, een depressie lijkt mij vreselijk. Ik heb het gelukkig zelf nooit ervaren, maar het moet voelen als een knop van negatieve gevoelens die je zo graag om wilt zetten, maar waar je maar niet bij kunt. De onzekerheid over hoe lang het allemaal gaat duren maakt het er niet vrolijker op.

    Goed dus dat je de draad hier en in de tuin weer op gaat pakken. Uiteraard hoop ik van harte dat het bijdraagt aan volledig herstel. Ik hoop gauw weer een post van je te lezen.

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Riet,

    Miste je al een poosje,maar dacht die Riet zit lekker op de camping en geniet van haar bloemen en het mooie weer.
    Maar nu lees ik dat het even niet goed met je ging.
    Pluk een paar woorden uit je bericht:weer een heerlijk gevoel....
    wanneer je dat gevoel weer hebt tijdens je bezigheden ben je op de goede weg.

    Je hortensia in zacht blauw/roze kleuren vind ik prachtig!!

    Hoop binnenkort weer meer van je te lezen .

    Fijn en zonnig weekeind en lieve groet!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom terug in Blogland :-) Fijn dat je deze stap weer hebt kunnen nemen.
    Prachtig al deze vrolijke tuinbloeiers! Een heel fijn weekend.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welkom terug en veel blog plezier ,ik was er ook een tijdje uit maar ben ook terug ,geniet ervan vanwege Rita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Anita, bedankt voor je reactie op mijn blog. Ik zou jou blog ook willen bekijken maar kan het niet vinden, wat moet ik doen, hoor het graag van je. Nog een fijne week en groetjes van mij, Riet.

      Verwijderen
  8. Fijn dat je er weer bent, Riet. Ik dacht dat je heerlijk op je camping zou zitten te midden van al je bloemen daar en gewoon om vakantie te vieren.
    Maar het is anders gegaan. Helaas was je een tijd ziek.
    Toch fijn dat je weer zover bent om het bloggen op te pakken. Dat zal je weer gezellige afleiding geven.
    En de planten die je laat zien, zien er vrolijk en mooi uit.
    Een fijn weekend verder!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Riet heerlijk dat je er weer bent en dat het weer een beetje beter met je gaat weet een beetje wat het is om in zo periode te zitten en is zeker niet leuk .... hoop dat je hier weer wat afleiding kan vinden en wij weer kunnen genieten van al je mooie plaatjes ... aub geen sorry nergens voor nodig iedereen blog wanneer het hem toe laat de ene doet dat elke week de andere 1 keer per maand , we genieten gewoon van de post die er komen gaat .... ook ik zou niet altijd reageren wel lezen ... wens je heel veel plezier en lees graag weer een mooie post als je gevoel het toe laat dikke knuffel Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je weer terug bent Riet. Ik hoop dat het vanaf nu weer langzamerhand bergopwaarts gaat. Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Zulke dingen gebeuren nu eenmaal, ze horen bij het leven. Nogmaals, fijn dat je er weer bent en beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Trudy, bedankt voor je reactie. Ik heb gezocht of ik jou blog kon vinden maar helaas, hoe kan ik die vinden? ik zou het leuk vinden om ook bij jou te reageren, hopelijk lees je dit. Nog een fijne week en groetjes van mij, Riet.

      Verwijderen
  11. Wat fijn dat je weer terug bent. Laten we zorgen dat je door onze posten weer wat positieve energie krijgt. Kunnen wij ook weer genieten van jouw blog! Beterschap!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat je weer een post geplaatst hebt. En laten we hopen dat het de goede kant op blijft gaan en er meer mooie tuinposten komen.
    Ik wens je veel succes en hoop dat de zonnige dagen hun steentje bijdragen en dat je kunt genieten van de warmte die ze geven.
    Sterkte, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat,
Groetjes,
Riet