donderdag 2 oktober 2014

Fuchsia's



Lieve bloggers, allereerst bedankt voor jullie reactie`s op mijn laatste blog. het heeft me veel moed en steun gegeven om weer door te gaan met bloggen, en ik heb er ook echt weer zin in.
Hierbij laat ik jullie de foto`s zien van mijn fuchsia`s. Zoals ik in mijn vorige blog al vertelde zijn ze dit jaar een beetje verwaarloost door de drukte spanningen en verbouwing van de nieuwe schuur, die gelukkig klaar is .En nu zijn ze alweer op het einde van de bloei .Mijn dochter Mirjam is geweest en heeft ook enkelen foto`s gemaakt in closup dan kan je ze van dichtbij bekijken.Ik wens jullie veel kijk plezier.
























Dit waren ze dan, ik hoop dat ik er volgend jaar meer tijd aan kan besteden, zodat er nog meer foto`s gemaakt kunnen worden. Nu worden ze binnenkort gesnoeit en voor de winter berging klaar gemaakt
maar nu nog even er van genieten.. Ik wens jullie nog een fijne week toe en groetjes van mij,
Riet





12 opmerkingen:

  1. Fijn dat het wat beter gaat en je in ieder geval weer zin in dingen hebt.
    Het blijft toch steeds een pracht zoveel bonte kleuren bij elkaar van de fuchsia's. En gaan ze nu straks de nieuwe schuur in als er nachtvorst komt?
    Alvast een fijn weekend, groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal de tuin er bij jullie fleurig uit zien, met zoveel fuchsia's. Mooi hoor!

    Ik wens je een fijne dag, Riet. Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey mam,
    Wat is het toch een heerlijke vrolijke bedoening in jullie tuin met al die fleurige bloemetjes van de fuchsia's... dat ziet er allemaal zo mooi uit. Ja, het wordt zowat weer tijd om ze voor de winter op te bergen, zodat ze volgend jaar weer net zo mooi zullen bloeien als ze dit jaar hebben gedaan...
    Fijne dag en tot snel weer,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ondanks dat je naar je zin niet genoeg tijd heeft kunnen besteden aan de fuchsia's staan ze er nog prachtig bij Riet. Geniet er nog maar even van want over een paar weken is het weer ontbladeren, bijknippen en naar binnen. Zetten jullie ze in de nieuwe schuur ?
    Fijne dag verder.
    Groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat hebt u veel geraniums en wat zien ze eer nog mooi en gezellig uit.
    De macro-foto's zijn ook prachtig. Het is echt een mooie bloem.
    Fijn dat de schuur af is, dat geeft weer lucht en straks de fuchsia erin?

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Riet ,toch weer even op je blog gekeken, het zijn weer prachtige foto's en fijn dat je er plezier in hebt.,het wordt toch wel eens tijd dat we bij jullie komen kijken!!!!!
    groetjes en liefs van corrien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Riet, wat zijn ze mooi! Het is mij dit jaar voor het eerst gelukt om ook een fuchsia te laten overwinteren, zodat we ook deze zomer mochten genieten van haar prachtige bloemen.

    Lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze prachtig Riet, geniet er nogmaar even van!
    Prachtige foto,s.
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zien er prachtig uit wat een mooie plaatjes heb je gemaakt ... genoten van je mooie post .. geniet er nog maar lekker van het weer is nog mooi dus het kan nog ... wens je vast een fijn weekend ..lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn je fuchsia's nog mooi. Heel veel planten hebben het bij mij niet overleefd...
    Fijn weekend alvast. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijke fleurige post. Wat zijn ze toch mooi, die Fuchsia's. Soms zijn het net elfjes in een ballonrokjes. Ik zag deze zomer in Amsterdam iemand die balkonbakken vol had staan met een grote hele lichte roze soort, magnifiek. Volgend jaar moet ik er aan denken om ze ook weer eens aan te schaffen. Gelukkig heb ik in de tuin winterharde (fijne soort) staan, die me elk jaar verblijden met uitbundige bloei...Geniet nog even van je prachtige bloemen!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag Riet, wat fijn dat je er weer bent, ik las net even je post terug, je zult het wel moeilijk gehad hebben, sterkte met alles.
    Je Fuchsia's zijn heel erg mooi, onze buurman kweekt ze en staat er me eop tentoonstellingen, wij genieten ook altijd volop mee van zijn planten.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat,
Groetjes,
Riet