donderdag 25 december 2014

Fijne kerstdagen.



Hier bij ons blijft het rustig, wij gaan eerste kerstdag ontbijten bij mijn jongste dochter en haar gezin, en daar is Mirjam ook bij. Dat zal best heel gezellig zijn. smiddags komt onze jongste zoon met gezin, en 2 de kerstdag komt onze dochter Sonja met haar gezin. Dus jullie zien wel wij worden niet vergeten. Ik heb ook voor allemaal kerst cadeautjes gekocht en ingepakt, in totaal wel 80 stuks, maar ja wij hebben dan ook een groot gezin met onze kinderen  en aanhang, kleinkinderen met aanhang, maar wel heel gezellig, en ik geniet ervan als ik ze om me heen heb.

Ik wens jullie ook heel fijne en gezellige dagen toe, en geniet van het bij elkaar zijn.


7 opmerkingen:

  1. Lieve mam, ik wens jullie ook heerlijke dagen toe. We zien elkaar straks...
    Liefs, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt het al druk gehad met inkopen en inpakken, zeg! Maar mooi, om straks al
    die blije gezichten te zien! Geniet ervan en hele fijne dagen gewenst!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat jullie gezellige kerstdagen in het vooruitzicht hebben.

    Merry Christmas...

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele fijne en gezellige (maar zo te lezen is dat geen probleem) kerstdagen en een prachtig 2015!!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel Fijne Kerstdagen toegewenst, geniet van alle gezelligheid om je heen, maar dat zal wel lukken.
    Liefs,
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kerstdagen zijn voorbij, maar hopelijk hebben jullie samen genieten van de kerstdagen.
    Met familie om je heen is het mooiste wat er is op deze dagen.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat klinkt heel fijn en gezellig zo met elkaar, ik hoop dat jullie genoten hebben.
    Een hele goede jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar!

    Lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat,
Groetjes,
Riet