donderdag 26 februari 2015

Lenteshow

Lente bloemenshow.

Vorige week zondag ben ik samen met mijn man en Mirjam naar de voorjaar bloemenshow geweest in Lisse. Het was weer heel mooi en het rook er zo heerlijk met die narcissen, hyacinten, tulpen en al die anderen bloemen. Ook was er weer een inzending van huisbroei van verschillende scholen.
Vorig jaar ben ik er ook naar toe geweest en het is eigenlijk weer dezelfde opzet, maar het zien van al die mooie bloemen geeft zo`n lente  gevoel ik heb er van genoten. Ik heb hier wat foto`s ervan geplaatst dan kunnen jullie het ook zien.


 

















Dit was het dan wat ik op de foto gezet heb en dat was lang niet alles maar dan gaat het zo op elkaar lijken dus ik vond dit wel genoeg. En nu maar wachten tot het buiten met al die bollenvelden in bloei komt, maar dat zal niet meer zo lang duren. Ik wens jullie een fijn weekend met mooi weer toe en groetjes van mij, Riet.

7 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er prachtig uit, Riet!
    Kan me voorstellen dat je je dan helemaal in de lente waant.
    Dat het al weer een jaar geleden is: de vorige keer dat je er over schreef kan ik me nog goed herinneren.
    Nog een fijne ddag verder!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Riet ik kan me voorstellen dat je genoten hebt van dit kleurrijke en geurige bloemenspel wat jij weer mooi op de foto gezet hebt.
    We gaan het voorjaar tegemoet en ik kijk er net als vele andere reikhalzend naar uit.

    Fijne dag en lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was een heerlijk uitje. Je hebt er een prachtig fotoverslag van gemaakt, zodat ik er van mee kan genieten. Dank je wel. Lieve groet Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey mam, wat was het er weer mooi hè? We hebben er zeker weer van genoten.
    Maar nog meer ga ik straks genieten als het buiten weer allemaal staat te bloeien.. dan neem ik u wel een keer mee hoor... Om foto's te maken...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er allemaal weer heel fleurig uit, Riet!
    Goed dat je veel op de foto hebt gezet, zo kan je mooi nagenieten!
    Liefs en ook alvast een gezellig weekend! Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn toch kleuren om vrolijk van te worden. Een heerlijk idee dat de lente niet meer zo lang op zich laat wachten. Ik kan mij er enorm op verheugen.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Riet, hier waan je zich toch helemaal in de lente....ik kan bijna de geur ruiken van de prachtige bloemen die ik zie....heerlijk....fijne avond en lieve groet van Marjon

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat,
Groetjes,
Riet