maandag 6 april 2015

Pasen


Even toch een kleine paasgroet van mij.
Wij zijn 1st paasdag bij Mirjam geweest met onze kinderen en klein kinderen. Zij en Ben hadden ons allemaal uitgenodigd om bij hun te komen brunchen, we waren er met 21 personen en het was reuze gezellig en heel lekker en smaakvol. En op deze manier ontmoet je elkaar, en konden we even bij praten en onze gedachten delen met elkaar. Wij zijn Ben en Mirjam heel dankbaar dat zij dit voor ons gedaan hebben. en dat we dit hebben mogen mee maken.

Hier laat ik een paasstukje zien die mijn man gemaakt heeft, dat heeft hij nog nooit eerder gedaan
zo zie je maar weer wat een verrassing je te zien krijgt, en ik vind het heel mooi gemaakt.
,




Wij zijn van de week weer naar de camping geweest, die ging op 1 april open.
Het was best nog koud maar wel droog dus zijn we aan de slag gegaan om alles weer netjes in orde te maken zodat het er weer gezellig uit gaat zien.
Ook heeft mijn man de fuchsia planten uit de winterberging gehaald en op gepot, ruim 100 stuks
en nu maar hopen dat ze gaan uit lopen en in bloei komen, maar dat zal nog wel even duren.
Dit was het dan voor deze keer
Ik wens jullie nog een fijne 2de paasdag toe, en groetjes van mij, Riet.


8 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat jullie gisteren met z'n allen bij elkaar waren en dat het zo gezellig was. Het was gistermiddag heerlijk weer, hier hebben we lekker in het zonnetje kunnen zitten.

    Wat een klus zal dat voor je man geweest zijn, 100 fuchsia's...dat zijn er heel wat. Dat geeft in de zomer een prachtige bloemenzee in de tuin.

    Aankomend weekend wordt het mooi weer voor de camping, maar ook voor eigen tuin. Heerlijk dat de lente er aan komt.

    Ik wens je een fijne week, Riet. Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om te lezen Riet dat Mirjam en Ben jullie een mooie Eerste Paasdag bezorgde.
    Leuk dat je man ook creatieve kwaliteiten heeft aan het mooie paasstuk te zien,kan bijna niet anders in zo'n creatieve familie.

    We gaan volgens de weersvoorspellingen mooie dagen krijgen,dus dat wordt veel buiten zijn.

    Mooie 2e Paasdag gewenst en verdere week!!

    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zal zeker heel fijn geweest zijn met de familie bij elkaar!
    heerlijk om zo bij elkaar te zijn.
    Je man had een prachtig stuk gemaakt zeg, heel mooi en attent van hem

    Fijn dat jullie weer naar de camping kunnen, nu alle voorbereidingen en straks heerlijk genieten.

    Fijne dag nog en een lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,
    Leuk om weer van je te horen.
    Fijn, zo'n dag met kinderen en kleinkinderen!
    Wat een mooi paasstuk heb je staan. Prachtig,
    Gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn Riet, dat jullie gisteren zo'n mooie gezinsdag hadden!
    En het was ook nog prachtig weer!
    En je man heeft toch kennelijk talent, want hij heeft een prachtig bloemstuk gemaakt!
    En al die potten fuchsia's, ik zie het zo voor me, mijn vader doet het ook nog steeds.
    Ik wens jullie weer een fijne tijd op de camping!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo fijn met de hele familie bij elkaar, waardevolle momenten..
    Wat een mooi paasstuk heeft je man gemaakt, heel creatief en zo leuk dat hij dat gedaan heeft.
    Heerlijk om weer op de camping bezig te kunnen zijn ook met de plantjes, het mooie weer gaat er nu echt aan komen, zo fijn om dan buiten te kunnen ontspannen.

    Lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat jullie met de familie samen zijn geweest tijdens het Pasen. Je kunt je man vaker een bloemstuk/-bak laten maken, want dit ziet er prachtig uit.
    Er komen nu dus drukke tijden aan met de vele fuchsia's en voorbereidingen voor het campingseizoen. Hopelijk zet het mooie weer ook door.
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Riet bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog. En fijn om met je familie samen te zijn in prachtig paasstuk, onbekend talent ? Geniet van het mooie weer.
    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat,
Groetjes,
Riet