zondag 31 mei 2015

Tuin op camping

Hier een kleine overzicht van mijn tuintje op de camping, het is er heerlijk en zo vrij en ruim. Als het even mooi weer is ga ik er heen het is maar 10 minuten rijden met de auto, dus ik ben er zo. En nu komt alles in bloei, Ook de fuchsia`s beginnen te groeien,er zit al veel blad aan, nu een beetje meer zon en warmte. De volgende keer laat ik de fuchsia planten zien maar dan nog wel zonder bloemen dat duurt nog even. Het pinkster weekend waren wij in Klarenbeek bij onze zoon, maar dat heeft Mirjam al op haar blog gezet en konden jullie lezen hoe gezellig het was. En we hebben het getroffen met het weer.  Dit is een traditie die Pieter op gang heeft gebracht en dat willen we er graag in houden. En nu mijn planten en bloemen hier onder.


Een bos Fluitenkruid en  wat is dat toch een mooi boeket om in een vaas te zetten






Dit van boven af gezien, en het ruikt ook zo lekker. 


Hortensia, het zijn zulke mooie planten ik koop ieder jaar een paar erbij.


Ik zet ze als ze uitgebloeid
 zijn in de tuin en volgend jaar kan ik er weer van genieten.



De blauweregen bloeit uitbundig en ze ruiken heerlijk


Het is een weelde om ze te zien ik geniet ervan.



Dit is de blauwe Bacopa meestal had ik de witte maar deze keer koos ik voor de blauwe.
 

De witte jasmijn bloeit ook heel rijkelijk en die geurt zo heerlijkk.
 

Deze bonte heb ik vorig jaar als stek geplant en is nu al zo`n plant geworden.
Ik stek heel veel van planten en zie wel wat het gaat worden.

Dit was het voor deze keer, Ik ga nu gauw verder met breien voor Nepal, dat doe ik nog steeds
Maar ook voor mijn familie ben ik aan het breien, ja ik kom tijd tekort,
Ik wens jullie een fijne week toe met mooi weer, en lieve groetjes van mij, Riet.

























8 opmerkingen:

  1. Prachtige bloemen en planten Riet, wat zal het gezellig zijn op jullie camping. Wij gingen vroeger ook en dan wandelde ik 's avonds langs alle mooie tuintjes en keek mijn ogen uit...geniet maar lekker van jullie rust.....veel liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zal heerlijk toeven zijn op de camping Riet, en zeg nou eerlijk zo'n veldboeket van fluitekruid en koolzaad daar kan toch geen bloemistenbloemetje tegenop?
    Hartelijke groeten van Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat ziet er heerlijk uit zo gezellig al die kleur van mooie planten. En je veldboeket altijd goed, zo uit de berm zo op tafel en meer heb je niet nodig voor een sfeervol plaatje. Genieten op de camping alhoewel het is hier vandaag niet droog geweest hoor het is zelfs koud. Maar misschien waar jij je hut heb staan heerlijk weer. Bedankt voor je lieve reactie weer op mijn blog.
    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het camping seizoen is weer begonnen en jij zit zoals altijd aardig in de bloemen.
    Wanneer het weer ook een beetje mee wil werken kan jij in elk geval buiten zitten in het zonnetje met breiwerk.

    Groet,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk paradijsje Riet!
    Mooie planten heb je er staan.
    Als het nu ook nog mooier en warmer weer wordt, hebben jullie een heerlijke plaats om buiten te zitten!
    Fijn dat de familiedag zo geslaagd was.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat ligt de camping lekker dichtbij je huis, je zit er dan zo en kan heerlijk genieten van die bloemenpracht!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi mam,
    Het groeit en bloeit allemaal lekker door zo op de camping. O ja, nu zie ik ook dat uw blauwe regen het zo mooi doet. Hier is hij al bijna uitgebloeid, maar ik was er maar wat blij mee dat ik dit jaar ook bloemen had.
    Dit is toch wel genieten hè, elke keer weer...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet het er mooi uit Riet, zoveel kleur, de mooiste tijd komt er weer aan, dan kunnen jullie volop genieten van de tuin op de camping.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat,
Groetjes,
Riet