zaterdag 16 mei 2015

weer verder



Zoals jullie hebben vernomen van Mirjam is haar vriendin Wilma overleden.Het is een verdrietige e  n emotietonelen tijd geweest,en we hebben persoonlijk afscheid kunnen nemen van haar.wat toch  heel  bizonder was. En nu gaan we weer verder met ons leven en gaan we weer fijne dingen doen En daar hoort bloggen zeker bij. Het geeft veel afleiding en ik zie graag jullie blog, met al die mooie foto`s en en verhalen, en ik ga zeker weer reactie`s geven op jullie blog`s. Ook zoals voor mij naar de camping toe gaan. Daar is veel te doen. Ik laat hier bij wat foto`s zien wat we zoal gedaan hebben, Komen jullie ook even kijken?


 

Zo zagen de op gepotte fuchsia`s er uit toen ze op gepot waren.5 weken geleden.
inmiddels zijn  ze aardig aan het uitlopen  en dat zien jullie op mijn volgende blog..



Dit is een struik gele Brem, ieder jaar bloeien ze weer rijk en zet ik er takken van in een vaas.



Dit is de struik rosse Prunus, als ik dit in bloei zie voel ik echt de lente.



Dit is een krente boompje die heel rijk bloeit.



Hier hebben we al heerlijk buiten gezeten, en ook al buiten gegeten.


Ook heb ik al verschillende plantjes van vorig jaar weer opgepot.



Wij hebben ook nog even onze vuurkorf aangestoken zo gezellig warm.


  
Ook heb ik nog een paar foto`s van de bollen velden gemaakt.






Het blijft altijd een mooi gezicht om naar te kijken,jammer dat het maar zo kort duurt..



Wij komen hier altijd voorbij als we naar de camping gaan.
Ik heb dit jaar niet zo veel foto`s gemaakt, het lijkt allemaal zo op elkaar.
Maar het  is en blijft een prachtig gezicht ieder jaar weer.

Dit is het dan voor deze keer, ik heb al voor de volgende blog  foto`s gemaakt die ik jullie gauw zal laten zien.verder wens ik jullie een heel fijn weekend toe met mooi weer en lieve groetjes van mij, Riet.  








6 opmerkingen:

  1. Afscheid nemen van iemand die je dierbaar is doet altijd pijn. Ze was bovendien nog veel te jong om te sterven. Jullie steun zal haar goed hebben gedaan, ik hoop dat jullie daar ook troost uit kunnen putten.

    Wat hebben jullie een mooi plekje oo de camping. Vol bloemen, dat moet toch een prachtig gezicht zijn. Heerlijk om daar de komende maanden weer volop van te gaan genieten.

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja jullie hebben een heftige tijd achter de rug, ik hoop dat je nu weer heerlijk kan genieten van het prachtige plekje op de camping. En het verlies van een dierbare heeft gewoon z'n tijd nodig.
    Heerlijk he hoe alles weer zo mooi begint uit te lopen en te bloeien voor mij de mooiste tijd van het jaar de lente. Geniet van je weekend alhoewel het hier de hele ochtend al motregent, hoop dat het straks opklaart kan ik nog even de tuin in.
    groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een moeilijke tijd geweest, Riet, en jullie zullen Wilma best nog missen. Ik hoop dat je troost kunt halen uit haar herinnering, wie ze geweest is in jullie leven.
    En ondanks alles, wat een paradijsje hebben jullie rondom de caravan! Heerlijk om daar de mooie dagen door te brengen!
    Ik wens jullie alle goeds!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoewel afscheid nemen altijd moeilijk is, is het ook fijn als het leven weer doorgaat en het voorjaar weer kleur brengt. Prachtig die bollenvelden, alhoewel het misschien gewoon wordt als je er zo dichtbij woont. En heerlijk om weer in de tuin aan de slag te gaan, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi mam,
    Wat is het toch weer heerlijk hè, zoals alles op de camping weer uitloopt en in bloei staat. De takken van jullie Brem hebben hier op de tuintafel ook heel lang staan te stralen...
    En ja, die bollenvelden, ze blijven prachtig. Ons hele leven wonen we al temidden van dit moois en elk jaar blijft het me verwonderen dat alles er 'gewoon' weer is... Het verveelt mij nooit, dat weet ik zeker...
    Ik wens jullie een heel fijne zaterdagavond en een heel mooie zondag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed dat je na die emotionele tijd het leven weer oppakt en alles weer ziet opkomen en groeien.
    Zo mooi om hier van te kunnen genieten. Jullie hebben daar een heerlijk plekje!
    En die bollenvelden blijven mooi!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat,
Groetjes,
Riet