donderdag 18 juni 2015

Het is feest.



Het is groot feest.

Vandaag is mijn man Piet jarig, hij is 80 jaar geworden en nog in goede gezondheid. Hij hoopt, en wij met hem, dat er nog heel wat jaartjes bij mogen komen. Wij vieren het op zaterdag 20 juni, dan kan de hele familie erbij zijn, en dat is een grote koppel. Maar op deze dag wil ik hem wel even in de bloemetjes zetten, en deze ook op mijn blog laten zien.

Dit grote boeket kreeg hij van de ABN zijn vroegere werkgever omdat hij 80 jaar werd.
















Deze foto's heeft dochter Mirjam gemaakt, wat zijn ze mooi hè.
Zij komt met Ben vanmiddag op de koffie.
Ik laat het hierbij,  volgende week laat ik wel weten  hoe het feest was. Een heel fijn weekend en lieve groetjes van mij, Riet.


13 opmerkingen:

  1. Dat is zeker groot feest vandaag, een vader die 80 jaar wordt en dan nog in zo'n goede gezondheid verkeert. Wij komen straks inderdaad lekker een bakkie doen en verder gaan we het zaterdag heerlijk met z'n allen vieren. Wat een super mooi boeket heeft pap van zijn oude werkgever gehad. Prachtig hoor...
    Tot straks,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van je man!
    Een hele fijne dag en zaterdag natuurlijk een mooi feest met de hele familie!
    Je bloemen in de tuin zijn prachtig!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk Gefeliciteerd met de jarige en een goed moment om je man in de bloemetjes te zetten op deze heuglijke dag.

    Wens jullie met de hele familie een fantastisch verjaardagsfeest!!!

    Lieve groet,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een prachtige leeftijd, van harte gefeliciteerd! Ik wens jullie vandaag en zaterdag een hele gezellige dag en doe Mirjam maar de groeten van mij als zij er vanmiddag is ;-).

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met je man, Riet. Een prachtige leeftijd hoor. En ook Mirjam van harte. Fijne dag samen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van Harte Gefeliciteerd met de verjaardag van je man en ik wens jullie een heel fijn feest zaterdag. Wat staan de bloemen er prachtig bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Ik wens jullie alvast een fijn feestje toe. Geniet van de prachtige bloemen binnen en buiten, ze zijn prachtig! Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje ja wat een leeftijd van harte gefeliciteerd en wat fijn dat dit alles in een heel goede gezondheid gebeurt. Gister was ik zelf jarig nog lang geen tachtig maar wel weer een jaartje erbij. Ik wens jullie voor zaterdag ten eerste heel mooi weer en een heel gezellig verjaardagsfeest met de hele familie. Een liefdevolle groet Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een dagje te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben ook een dagje te laat maar ik wens Piet van harte proficiat en ik hoop dat jullie genoten hebben van deze heugelijke dag....Jullie zitten heerlijk tussen al die prachtige bloemen...en ik wens jullie een heel fijn weekend en lieve groet van Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een mijlpaal zeg, van harte gefeliciteerd nog! Jullie zitten goed tussen de prachtige bloemetjes! Ik hoop dat jullie een heel gezellige dag hebben gehad met elkaar!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog van harte gefeliciteerd met de 80e verjaardag van Piet! Jullie zijn heerlijk in de bloemen gezet. Wat zullen jullie genoten hebben om dit te vieren met alle dierbaren om jullie heen.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat,
Groetjes,
Riet