maandag 2 november 2015

Ik steek een kaarsje aan


Artikelafbeelding voor steek een kaarsje aan van Telegraaf.nl

In elk menselijk bestaan, zijn goede en kwade dagen
Maar in lijden en tegenspoed, rijzen er veel vragen
Al heb je nog zoveel bezit, aan kostbare materialen
Gezondheid is het grootste goed, waaruit je kracht kunt halen


Lieve bloggers, jullie hebben al een tijdje niets van mij gehoord om dat we door een moeilijke periode gaan, en of dat al niet genoeg was kregen we nog meer verdriet teverwerken. Ruim 2 weken geleden is de man van een van mijn jongere zussen plotseling overleden, hij ging nog goed naar bed en de anderen morgen lag hij dood naast mijn zus in bed, hij is in zijn slaap gestorven. Wij zijn erg geschrokken toen we het bericht kregen. Ook de vrouw van mijn man zijn broer is afgelopen zaterdag overleden, zij was korte tijd ziek maar het ging ineens zo snel, dat had niemand verwacht. Alles bij elkaar hebben we wel veel verdriet te verwerken, dus het duurt wel even voor ik weer ga bloggen.
Normaal ben ik niet iemand die dit allemaal naar buiten breng maar nu moest ik het even kwijt.
Ik heb een paar kaarsjes aangestoken op deze Allerzielen dag, maar gedenken doe ik ze alledag.
Ik wens iedereen die het moeilijk hebben heel veel sterkte toe, en hopelijk kom ik gauw weer met een mooie blog. Nog een fijne week verder en lieve groetjes van mij, Riet.



10 opmerkingen:

  1. Wat een verdrietige dingen hebben jullie in korte tijd te verwerken, dat hakt er wel even in.
    Zelf merk ik ook wel dat we meer sterfgevallen en ziektes in familie en vriendenkring krijgen, dan ooit. Maar dat komt ook natuurlijk doordat we zelf ouder worden en de mensen om ons heen ook, dus ja......
    Wens jullie heel veel sterkte en even zo goed een mooie week toe!
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het komt altijd heel hard aan die plotselinge dood zonder afscheid te hebben kunnen nemen.
    Lieve Riet wanneer je zo kort op elkaar het vreselijke bericht krijgt dat er familielid overleden is heb je heel wat te verwerken en dat heeft tijd nodig. Ik wens jullie veel kracht en sterkte.

    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo lieve Riet, wat een verschrikkelijk nieuws als je plotseling 2 mensen die je dierbaar zijn moet missen. Neem de tijd die je nodig heb, want dit is niet niets hoor ik denk aan je en heel veel sterkte. Een liefdevolle groet Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoveel verdriet in zo'n korte tijd is ook bijna niet te behappen, het zal tijd nodig hebben om dit te verwerken en een plaats te geven. Ik wens jullie en de nabestaanden heel veel sterkte toe.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Riet,
    Dat is ook wel veel verdriet in een kort moment.
    Ik wens jou en allen die je lief zijn en de nabestaanden heel veel sterkte en moed toe!

    Liefs, gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het trieste nieuws stapelt zich maar op. Heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een verdrietige post Riet en ik wens jou en de hele familie heel veel sterkte en kracht toe.....dikke knuffel en liefs van Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat veel verdriet in korte tijd.. veel sterkte en kracht voor jullie Riet!

    Liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve mam,
    Het is ook bijna niet te geloven hè? Wanneer houdt het nu eens een poosje op...?
    Veel sterkte lieve mam,
    Liefs van mij
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een verdriet hebben jullie te verwerken!
    Zoveel ineens niet te bevatten.
    Heel veel sterkte ook nu met de kerstdagen!

    Een lieve groet Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat,
Groetjes,
Riet