donderdag 31 december 2015

Nieuwjaarswens



lieve mensen, dit is de laatste dag van dit jaar, ik wil jullie nog even een lieve groet toe wensen 
en een heel gelukkig en gezond Nieuwjaar. 

nieuwjaar plaatje

Het oude behoort bijna
tot het verleden.
Moge het komende jaar,
jullie geven,
wat je in het vorige
moest ontberen.
En dat iedereen
die jullie lief is,
nog lang en gezond
mag verder leven.




Wij gaan oudejaarsavond naar onze dochter en hun gezin om gezellig de jaarwisseling te vieren.
en dan op naar het volgende blogjaar, wat we allemaal heerlijk vinden om te doen. Ik wens jullie ook een fijn en rustig weekend hierna, groetjes Riet.

8 opmerkingen:

  1. Lieve Riet, voor jou en iedereen die jou dierbaar is een sprankelend en gezond 2016 gewenst. Fijn dat je blijft bloggen en ook in het nieuwe jaar weer posten van je mogen gaan lezen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Riet, ook ik wens jullie een prettige jaarwisseling en veel geluk en bovenal een goede gezondheid in 2016!!!

    Tot blogs maar weer.

    Lieve groet,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve mam,
    Ook voor jullie een heel fijne jaarwisseling. En dat u volgend jaar maar heerlijk mag blijven genieten van al het moois en fijns dat het bloggen u kan brengen.
    Dikke knuffel,
    Mirjam
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens je een fijne jaarwisseling Riet en hoop je weer regelmatig op de blog tegen te komen in 2016. Een gezond en gelukkig Nieuwjaar toegewenst door Janneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor jou en je man ook een heel mooi 2016 toegewenst, Riet!
    Ik zie alvast weer uit naar je fuchsia's!

    Liefs, gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel voor je lieve berichtje op mijn blog. Fijn dat je ons ook in dit nieuwe jaar gaat verblijden met je fleurige posten! En dit jaar ga ik weer op zoek naar die grote roze/witte fuchsia's om in een mooie bak te zetten, ik geef niet op, hihi.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel voor je lieve berichtje op mijn blog. Fijn dat je ons ook in dit nieuwe jaar gaat verblijden met je fleurige posten! En dit jaar ga ik weer op zoek naar die grote roze/witte fuchsia's om in een mooie bak te zetten, ik geef niet op, hihi.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een beetje laat, maar ook ik wil jullie graag een heel mooi 2016 toewensen. Lieve groet Willy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat,
Groetjes,
Riet