woensdag 23 december 2015

weer terug


Lieve bloggers, allereerst bedankt voor jullie lieve reactie`s op mijn laatste blog, en ik kon ook helemaal geen inspiratie vinden om iets te gaan doen. Maar nu ga ik weer aan de slag, en daar is bloggen zeker bij. Ik heb wel jullie blog`s gelezen maar niet de moed gehad om te reageren. Maar dat ga ik nu zeker weer doen, Het geeft ook veel afleiding en jullie hebben al  zoveel laten zien, dat ik er weer helemaal zin in heb. Ik heb nog maar een paar nieuwe foto`s gemaakt die ik hier nu laat zien.
Zoals wij altijd voor kerstmis  paperwhite bollen op pot zetten hebben we het nu weer gedaan, en hier zijn een paar foto`s ervan, deze bloemen zijn alweer uit gebloeid en nu staat de 2 de pot al bijna in bloei. Ik vind het zulke mooie bloemen en ze ruiken zo heerlijk echt al een beetje voorjaar, al is dat nog ver weg.






Hier staan ze nu 2 weken op pot en de bloemknoppen zie je al



\
En hier staan ze in volle bloei, mooi he.


Ook heb ik een par potten hyacinten gekocht, die staan nu in volle bloei en ze ruiken zo heerlijk.

En zo is het bijna kerstmis, ik heb de kerstboom weer op getuigd, en het kerststalletje weer neer gezet






Ook de lichtjes in de potten met zelf gebreiden hoesjes ontbreken niet.

En toen heb ik nog 3 krenten broden en 2 cake gebakken, dat wil er altijd wel in.
En zo gaan we de feestdagen te gemoed, met de kinderen en kleinkinderen.

Ik heb hier een mooi kerstgedichtje gevonden, 



Dit was het  dan voor deze keer. Ik wens jullie allemaal heel fijne gezellige dagen toe en de allerbeste wensen voor het nieuwejaar. lieve groetjes vn mij, Riet.



4 opmerkingen:

  1. Fijn dat je er weer bij bent, juist in moeilijker tijden geeft bloggen afleiding vind ik. De paperwhites bloeien hier ook, precies op tijd. Ik wens jou en je familie Fijne Kerstdagen!
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent zo te zien al helemaal in kerstsfeer, Riet....mooi hoor. Voor jullie ook hele fijne feestdagen gewenst en alle goeds voor het nieuwe jaar.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk, die paperwhites, mam, en ze ruiken zeker weten altijd heerlijk.
    Ook de witte hyacinthen zijn super mooi. Ik had ze ook, maar bij mij geuren ze niet zo. Mooi, met weer de kerstboom versierd en ook het stalletje er weer bij. Dat staat wel heel gezellig.
    Fijne Kerstdagen mam, en pap ook natuurlijk. We zien elkaar eerste Kerstdag bij Thea, aan tafel voor het Kerstontbijt.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk om weer wat van je te horen. Al is de kerst al bijna voorbij ik wi je toch nog even hele gezellige dagen toewensen, samen met een ieder die je dierbaar is. Geniet van elkaar en dat het maar een mooie warme gezellige tijd met elkaar mag worden voor het nieuwe jaar veel goede wensen maar met gezondheid bovenaan. Een lieve groet Petra.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat,
Groetjes,
Riet