woensdag 24 februari 2016

Lente flora

Hallo lieve allemaal, het was dit jaar voor de 3de keer dat de lenteflora in Lisse werd gehouden.
Wij zij daar ook heen geweest en het was weer erg mooi, met al die geurende bloemen.
Hierdoor krijg je echt het lente gevoel, en als het weer ook een beetje beter gaat worden en de bollen velden gaan kleuren, ja dan is het echt lente.Ik heb ook foto`s gemaakt die ik jullie wil laten zien, loop maar even mee en geniet van al dat moois.




















Zo hebben jullie ook een kijkje kunnen nemen van al dat moois wat er te zien was. Nu maar wachten tot we deze bloemen ook buiten kunnen gaan zien. Ik wens jullie nog fijne dagen en lieve groetjes van mij, Riet.

6 opmerkingen:

  1. Hallo Riet, wat een heerlijk kleurrijk gebeuren als je daar niet blij van word dan weet ik het niet meer. Hier in de buurt Breezand heeben ze de lentetuin ook zoiets daar is altijd een thema aan verbonden daar ben ik ook wel eens geweest. Heb ik zelfs een keer geholpen om bloemstukken te maken heeeellllllll lang geleden. Ik heb mijn diploma bloemschikken gehaalt en toen hadden ze mensen te kort erg leuk om aan mee te werken. Maar jeetje wat dwaal ik af, prachtige foto's genieten met grote G. Fijne dag groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Riet om binnen met de camera rond te lopen tussen het vroege voorjaar aan bloemen.
    Nee,zoveel soorten kom ik niet tegen bij de bloemist en ga dan ook graag naar N-H om daar van de bollenvelden te genieten wanneer die in bloei staan.

    Bedankt voor het fleurige voorproefje,

    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig gezicht zal dat zijn om al die kleuren bij elkaar te zien staan. Ik kan mij goed voorstellen dat de lentekriebels dan acuut actief worden!

    Fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige bloemen weer mam, en wat hebt u ze weer mooi vastgelegd. Je kunt de geur er bijna bij ruiken. De kleuren spatten van het scherm af.
    Inderdaad nu alleen nog maar afwachten tot de bollenvelden weer vol met deze mooie kleuren staan. Dat kan nooit meer lang duren. Gelukkig maar...
    Heel veel liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig ! nog meer zin in de lente gekregen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Riet,je blog heb ik al eerder gelezen,nu dus een reactie,het is zo mooi om te zien al die bloemen op potten,(hyacinten tulpen en narcissen)en al die andere bloemen doet me denken aan vroeger,ik kijk weer uit naar je volgende blog.
      Fuchsia's? veel liefs van Corrien

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat,
Groetjes,
Riet