zaterdag 26 maart 2016

Lente in eigen tuin

lieve bloggers, ik wens jullie heel fijne en gezellige paasdagen toe hopelijk met mooi weer.
Ik heb een tijdje niets op mijn blog gezet om dat ik geen inspiratie had om iets te doen aan foto`s maken. Ik heb nu een paar foto`s er ingezet uit eigen tuin maar dat is dan ook alles. Maar ik wil wel gauw weer foto`s maken voor mijn blog. Ik heb wel jullie blogs bekeken maar niet veel reacties gegeven. maar ook dat ga ik weer gauw doen.














Hierbij lieve groetjes van mij en geniet van alle mooie dagen, Riet.




4 opmerkingen:

  1. Hier wordt op het moment ook niet zoveel geblogd...als het voorjaar doorzet, krijgen we vast wel meer inspiratie.

    Ik wens je een fijn Paasweekend, Riet. Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh je narcissen van de eerste foto zijn mooi. En ja geen inspiratie dat hebben we allemaal wel eens komt wel weer. Straks met beter weer en dan fijn weer de tuin in, geeft vast weer inspiratie genoeg. Fijne tweede paasdag nog groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is op alle blogs wat stiller. Ik denk echt dat het aan de tijd van het jaar ligt. Als het voorjaar lekker doorzet, zullen de blogjes ook wat frequenter worden denk ik zo.
    Het ziet er heel mooi en gezellig uit in de tuin mam. Die narcissen bloeien prachtig en de tulpen in de grote potten zullen ook binnenkort bloemen gaan geven.
    Fijne dag vandaag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het wordt weer lekker om elke dag een rondje in de tuin te doen: bekijken welke plant al zijn eerste groene sprieten boven de grond duwt. Of welke plant alweer vol knoppen zit. Het gaat nu snel, zeker als een paar dagen de zon zo lekker schijnt, na één dag regen. Je hóórt het dan bijna groeien, haha...Geniet lekker van je 'ontluikende' tuin met al zijn pracht!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat,
Groetjes,
Riet