zondag 31 juli 2016

Tuinen kijken


Hier dan weer eens een blog van mij. Ongeveer 2 weken geleden had de fuchsia vereniging open tuindag, nou dat wilde ik wel gaan bekijken. Mijn man en ik hebben 4 tuinen wezen bekijken, nou dat was wel de moeite waard, zo mooi en verzorgd ik keek mijn ogen uit. Zoveel bloemen en planten van allerlei soort. Ik heb veel foto`s gemaakt en wil jullie dit ook laten zien.









                               






























Dit waren de foto`s die ik heb gemaakt van de tuinen, ik heb er enorm van genoten. wat een variatie aan bloemen en planten is er toch te zien. Ik wens jullie een fijne week toe en groetjes van mij, Riet.

7 opmerkingen:

  1. Wat een diversiteit aan bloemen, het ziet er allemaal prachtig uit. Geen wonder dat jullie zo genoten hebben!

    Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kleurige en vast ook geurige geniet tuinen die jullie bezochten.
    Ja Riet dan kan je foto's blijven maken hé bij zoveel moois.

    Bedankt voor het mee genieten!

    Fijne zomer en lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was inderdaad de moeite waard, Riet.
    Veel verschillende variaties en lekker kleurig.
    Ondanks de vele regen zien de bloemen er toch goed uit.
    Fijn dat jullie zo genoten hebben!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje mam, wat was er veel moois te zien in die tuinen. Ik snap waarom jullie er zo van genoten hebben. En u hebt er heel wat mooie foto's van gemaakt. Op deze manier kunnen we allemaal even lekker meegenieten.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's van echte liefhebberstuinen, de liefde voor de planten spat er van af. Leuk dat je ons even liet meegenieten en veel plezier nog deze zomer.
    Groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijkheid allemaal. Als je van bloemen houdt, dan was dit genieten met hoofdletters.
    Fijne dag nog, liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Riet,ik heb je blog weer bekeken, de foto's zijn heel mooi,zelf hebben jullie ook fuchsia's in de tuin en op de camping.Zijn ze ook zo mooi geworden dit jaar?
    groeten en liefs, corrien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat,
Groetjes,
Riet