maandag 7 november 2016

mijn bloementuin

Lieve bloggers, hier ben ik dan weer eens het heeft wel een tijdje geduurd na mijn laatste blog maar door omstandigheden kon ik er niet toe komen maar nu ga ik de draad weer oppakken want ik heb het toch wel gemist. We zijn veel naar de camping geweest dat gaf me veel afleiding en rust. Onze planten hebben het heel goed gedaan, ik heb er foto`s van gemaakt die ik jullie hier wil laten zien.
De Hortensia`s heb ik allemaal over gehouden in potten ik had ze tussen de struiken op de camping gezet en in het voorjaar weer op gepot en zie hoe mooi ze geworden zijn.













Deze Jasmijn heeft het ook heel goed gedaan.









Deze Zinia had ik gevonden nieuwe aarde gegeven en zie het resultaat.



Een kijkje op onze caravan waar ik zo graag ben.



En ja ook het onderhoud moet gedaan worden, blijf je toch bezig.














































Dit is het voor deze keer ik ga nu samen met mijn man de fuchsia`s snoeien en voor de winter berging klaar maken, dat is nog een hele klus. De camping is nu dicht maar we mogen er wel overdag op en met dat mooie weer was het best nog lekker zeker om te snoeien buiten. De volgende keer laat ik mijn fuchsia`s zien die hebben het heel goed gedaan. Ik wens jullie nog een heel fijne week toe en de groetjes, Riet. 


8 opmerkingen:

  1. Wat gezellig dat je er weer bent Riet! En wat hebben jullie een mooie bloemenzee, dat daar veel liefde aan aandacht aan besteed wordt is goed te zien!
    Succes met de fuchsiaklus:)

    Fijne week,
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou zijn jullie het al vele jaren gewend dat de overgehoude planten het jaar daarop weer in volle bloei staan in potten.
    Maar daar moet je wel "groene vingers" voor hebben volgens mij.
    Je planten staan er weer prachtig bij Riet.
    Mij lukt dat af en toe, maar de planten worden nooit meer zo mooi als het jaar waarin ik ze kocht.
    Bij mij moet het buiten overwinteren want ik ben niet in het bezit van orangerie of kas.
    Fijn dat jullie veel tijd op de camping doorbrengen en daar je plezierige bezigheden hebt.

    Wens je het allerbeste Riet en succes met de planten!

    Lieve groet,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ger, Bedankt voor je reactie, ik heb ook geen kasje waar ze in kunnen overwinteren bij ons staan ze in de schuur met een klein kacheltje. lieve groetjes riet

      Verwijderen
  3. Gezellig om weer een post van je te lezen, Riet. Je bloemen doen het zo goed, ze stonden er prachtig bij. Maar ik weet zeker dat ze bij jou ook wel in hele goede handen zijn.

    Fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh dat vind ik nou ze knap overwinteren bij mij wordt het elk jaar weer niets! toch maar even weer een poging wagen.
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat hebben de planten het allemaal weer goed gedaan deze zomer hè? Dan is het echt fijn genieten tussen al dat weelderige groen en bonte pracht van de bloemen op de camping. Maar ook in jullie tuin was er erg veel in bloei deze zomer. En dan heb ik het nog niet eens over de fuchsia's.
    Fijn weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, hortensia's weer oppotten kan natuurlijk ook! Wanneer ik ze in de tuin zet, dan blijven ze daar ook staan...Maar je bloemen stonden/staan er weer prachtig bij hoor! Gezellig weekend, liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er heel mooi uit, Riet!
    Je bloemen hebben het prachtig gedaan.
    Veel succes met het snoeien, ik hoop dat alles weer overleeft tot volgend voorjaar!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat,
Groetjes,
Riet